2013年5月7日 星期二

生活 ~ Yin Ba BD Lunch Buffet


Happy Birthday to My Honey / Yin Ba 

上星期係Yin Ba 生日week~

新曆舊曆一齊黎, 兩日連住黎生日

身為人妻的我, 點都要表示下既~

上年送左Yin B 呢個大禮物俾佢,

今年就速遞左一箱零食去佢公司 & 男人的都愛的玩具>>>相機,

最後再加個BD Lunch Buffet ~

算係唔話得啦~


King Ludwig Beerhall (按入睇詳情)

我book的係元朗洪水橋"德國餐廳"

地方大, 除左有outdoor & indoor 場地,

一入門口就係一大個空地,

最岩小朋友玩耍~

Lunch Buffet 係由11:00am ~ 4:30pm (只限假日)

我地去到岩岩好係Yin B開餐時間~

今次我地帶左私家飯 >> 生菜牛肉飯


同場仲有一個大個Yin B 4個月的B 女 >> 嵐嵐

佢就係度食緊佢的私家粥 ^^


兩個 BB 食飽飽就開始搗蛋啦~

佢地一見到包濕紙巾就起勢地撕 


好在有Kaite契媽呢個半熟手湊仔技工,

我同Yin Ba都可以休息下~ 

食到咁上下, 我地就湊Yin B出去空地玩下~

順便消耗下卡路里

男仔行路係豪邁d 啦~仲要擘大個口

女仔就斯文得多啦~

嵐嵐好小心咁拖住媽咪的手行


一出到去有個迷你旋轉木馬~

可惜只供觀賞不設玩樂 = =''

無得玩唯有坐上去影下相囉~

不過Yin B 對唔郁的玩具似乎無咩興趣 (你睇下佢個表情)


之後黎個"直立左"拱橋 @@"


Yuki Auntie : Yin B~鏡頭係呢邊呀~

Yin B : 我係度扮緊白馬王子呀 XD


扮完白馬王子~

就帶佢出去空地度散下步~

不過識行無耐的Yin B 完全當左自己係馬拉松跑手,

多次企圖fing開我個手想跑出去~


以為捉番實佢, 

點知轉頭佢竟然扮演"足球小將">>>追波

因為同場有個幾歲大的哥哥係度玩拋波,

個波拋邊, Yin B 就追到邊.


不過個哥哥似乎唔多like Yin B 追佢個波, 

一見到Yin B 追埋黎, 佢就再將波拋去另一邊.

點知個哥哥突然失手, 個波拋左去Yin B 面前

Yin B 二話不說, 即刻坐低去執波


個哥哥眼見自己的波就快俾Yin B 霸佔, 

扁晒嘴撲番去佢媽咪度.

我都好識時務企圖拉走Yin B,

不過佢誓死要同我反抗...

最後都俾佢執到個波 ....但3秒後即掉 = =" (果然係3"秒"鐘熱度)


追完波番入去, 

Katie 契媽拎左佢副黑超俾Yin B 玩 ~ 

呢張真係影得好正(比我之前影的仲入型入格)
 
Btw~ 其實Yin B 只係 like 除人地戴住的眼鏡, 真實的佢係唔like戴眼鏡咖


講左咁耐, 主角Yin Ba好似無咩點出場呢~

連佢自己都大叫俾個仔搶晒鏡

好啦好啦~ 送番個 BD cake呵番


Yin B :  有得睇無得食  

Yin Ma : 明年就有啦 
最後奉上一家3口照 


4 則留言:

  1. 你同你老公個樣都好細個 wor~
    [Sandy Chan回覆05/08/2013 12:12:44]天生童顏>>>我都想呀...我真人真係嚇c你呀~
    我隻佬就好d~之前佢同人講結左婚生埋仔..好多人都unbeliveable咁既樣..
    但我就岩岩相反囉~
    [田鼠b回覆05/08/2013 11:17:45]天生童顏?!
    [Sandy Chan回覆05/08/2013 10:43:17]哈哈~影相呃得下人

    回覆刪除
  2. 速遞零食+相機? 嘩, 真係唔話得! 下次可以速遞埋你自己, 包佢又驚又( )!
    如果你早啲出呢篇野就好喇...我地去完濕地公園搵地方食野, 早知去呢間啦!
    [田鼠b回覆05/08/2013 11:18:51]好, 下次去嘉道理農場就食呢間啦!
    [Sandy Chan回覆05/08/2013 10:50:36]咁速遞費就甘囉(以每kg黎計)
    你去完濕地公園都好晏lu~不過佢地的dinner都唔錯既~
    下次早d去食下個buffet呀..幾抵食同埋地方夠大~岩田鼠B走走踢踢,
    不過記得帶定私家波!!

    回覆刪除
  3. 你同你老公真係好0靚妹0靚仔樣,真係天生麗質呀!
    Yin Ba, 通常有小朋友既時候,你既風頭都會比佢地搶哂,習慣下啦
    [Sandy Chan回覆05/13/2013 17:39:24]天生麗質>>>我第一次俾人咁樣稱讚~哈哈~影相真係呃得下人喔
    一有小朋友係度, 大部份人的焦點都係落係佢地身上啦~佢想唔習慣都唔得啦

    回覆刪除
  4. Haha,yin b玩旋轉木馬個表情好似坐緊烈火戰車咁,好肉緊喎
    [Sandy Chan回覆05/14/2013 14:22:36]木馬當戰車已經咁肉緊~如果真係戰車既話就不得了

    回覆刪除