2013年2月26日 星期二

淘 * 網床

 

首圖 : Yin B係度用佢的食指篤網網


望穿秋水, 網床終於係上星期五到貨啦~

早係Yin B 6個月時, 我地就考慮買網床俾佢.

依家11個月先黎買, 真係遲左!


自從多左Yin B, 屋企的雜物堆積如山.

奶奶一直都叫我地睇定d先再買唔買網床.

好早Yin B就跟奶奶訓大床到依家 (我都知唔好啦, 不過只有咁佢先訓得好d, 所以都無法子)

所以張BB床就變左張遊戲床,

淨係俾Yin B係度扶住行行企企.

終於, 一星期前病好的Yin B 有如甩繩馬騮咁,

當張BB床係樹係咁爬,

差d反身扑左落黎.

Yin Ba 拿拿林叫我淘張網床番黎困住個馬騮仔.
果然有效~

你睇佢幾乖咁係度打鼓鼓


網床內的床褥係我地之前買左用黎打地鋪,

size同網床配合得岩岩好.

擺左之後, Yin B就可以扶住床邊企係度.

如果唔擺床褥, Yin B的頭仔就同網床深度一樣,

佢個頭望唔到出黎, 就會發脾四咖!
網上購物點都會有風險,

網床有一邊穿左2個窿.

影響唔大, 同賣家商討後, 佢都同意退部份款項俾我.

所以, 我都幾滿意.

最後, Yin Ba拎左之前一早買落的一袋波波俾Yin B玩.

呵呵~成個迷你波波池咁.

不過好明顯佢唔係玩波, 係玩我地.

因為佢係咁掟d波波出網床度,

然後等我地執番俾佢再掟.

所以, 我地會儲到一定的數目先一次執番晒俾佢,

唔係條腰點頂得順呀!


 


1 則留言: