2013年7月5日 星期五

成長~吉針的疑惑?


呢篇文想打好耐啦~點知自己成日都忘記~

前幾日睇番Yin B 針卡終於醒覺番!!!!!


Yin B 一歲時番健康院時本黎就要打兩支針既 -- MMR & 肺炎球菌

不過因為我地擔心佢會中水痘 (果時係高峰期&水痘針又斷晒貨),

最後, 我地唯有俾多少少錢去私家打MMRV(四荳混合疫苗),

所以番
健康院時Yin B只係打左"肺炎球菌"果支針.


點知問題就黎啦~

事關果日打針前會見下姑娘, 

佢問我今日打咩針時,

我就話只係打"
肺炎球菌", MMR 唔打(因為決定去私家打MMRV).

我仲好多餘咁問個姑娘, 既然MMR 第一支無係呢度打,

MMR第二支都唔使打啦!?

點知果姑娘竟然答 : 都要打呀..呢支係第二種黎咖!! 唔係第二支><"""

第二種!?? 佢想講咩呀!!!

都唔知係我理解能力低, 定佢解釋能力低...

總之我聽到一舊"暈"

最後我決定唔同佢糾纏, 係咁"哦哦"應付左佢算!


第二日我打左俾我的舊同事, 叫佢幫手問下佢做護士的朋友.

之後佢覆番我 :

雖然你去私家打MMRV, 但健康院小一時打的MMR最好都打埋.

因為某d健康院 (我唔知係咪全部都係咁) 只要你一開始係佢地度打,

佢地就會照足針卡上同你打齊晒 (make sure做足本份)

如果你一兩支(本身政府免費包的) 去左私家度打,佢都有可能會叫你再打埋.....

因為佢地會擔心&唔知你係出面打左咩針 (咩理由呀!!?? 我有針卡蓋印咖, 點會唔知)

而且健康院MMR第二支係小一時先打,

你係私家打的MMRV最快可以係打完第一支3個月後打,

即係有機會呢兩支針都相隔左一段時間 (係咪聽到一舊"暈"呢...我都開始唔知自己講緊咩= ='')

打埋仲多個保障!!!!!

(P.S. 以上只係轉述的大概意思, 只供參考)


如果真係我朋友
轉述咁講..

打混合針不但無令BB打少左針...

依家咪仲要打多針!!!!!




各位媽咪, 你地點睇呀!???

可以俾d意見我嗎? (好苦惱呀
)






1 則留言: