2013年7月26日 星期五

成長~手指指@豐澤電器

上星期日, 我地成家去左電器舗睇&買抽濕機~

事關屋企最大果部 (我地有兩部), 佢的年紀仲大過我老公

聽落都嚇人呢~(不得不讚以前的電器真係"巧耐用"), 

但佢的濕機力暫時都仲係無"機"可及 !!

不過安全起見, 我地都係決定買番部新既~


一入到去, 最開心就係Yin B~

因為裡面有"N"咁多制俾佢禁

首先埋手既係Printer機~


見佢禁得咁"落力", 我突然大大聲話"爺爺黎啦" (想知點解我咁講~睇前文按此)

佢即時停手睇下爺爺係咪係度~

之後知我呃佢, 就繼續玩佢的"玩具"


平時係屋企佢最鐘意但我地一定唔俾佢玩的電風扇, 佢又點會放過~

起初我話"No~"佢都扮下野唔去禁既(但好明顯佢眼神話俾我知佢唔係!!!)


之後爺爺都仲陪佢一齊玩, 連爺爺都俾玩, 佢更加睬我都傻~

算啦~反正都係"唔過電"的display, 我都由佢玩~


禁完制, 就開始係咁手指指~


Yin B : 點解呢度門開唔到既~

Yin Ma : 仔~度門係上面呀~


Yin B : 呢個咩黎咖?! 隻眼咁大既!!! @@

Yin Ma : 佢係"大眼雞"洗衣機

Yin B : "大眼雞"都幾得意喔~好, 我就要呢部, 果部, 仲有果一部....

Yin Ma : .......我決定留你係度算了!


最後奉上當日的"小小電影" 


1 則留言: