2013年8月2日 星期五

心情~黑色星期

今個星期我真係過得好辛苦呀~ 唔係! 應該係用"嘔心" 黎形容


28/7/2013 (Sun)

呢排Yin B 大便出血的問題嚴重左,

飯菜已經多菜少肉左, 仲買左唔少滑肠的生果俾佢食,

但情況都係無改善. 

呢晚食完飯仔我湊佢去Poo Poo,

點知出血問題都仲係有, 而且仲勁過之前.

最後, 我地拿拿林揸車出港安睇 (好在, 之前睇開的醫生有係度駐診).


醫生的結論 : 呢個係" 慣性便秘" 問題, 開左藥水同藥膏, 

之後飲食要"更加"多菜少肉, 戎食麵包, 蛋糕, 就算要食都只可以要食麥包,

仲有加紅米黎煮飯 / 粥 (增加纖維), 奶粉要再開稀d~

***遲下會再post 有關呢個問題的Blog 文***


30/7/2013 (Tue)

呢一日, 應該係我出黎做野咁耐最嘔心的一日.

早幾個月前, 我同同事都發現公司的"小強"多左, 

雖然佢既size比平時我地見開果d細好多,

不過日日都有1-2隻都唔係路咖

最後我同同事買左"甲甴屋"番黎擺, 

起初都有d用, 真係少左下~但之後情況又打回原形....


呢日lunch time, 我如常係我張工作檯度見到1-2隻小強,

本黎打死就算了...點知突然俾我係拎番公司用的多士爐度又見到一隻,

個下我都未知驚, 大膽到仲用個多士爐整多士食 (依家諗番...我真夠嘔心啦)

食完野, 眼見工作檯咁多野..咪諗住抹下清潔下乾淨d, 可以減少小強出沒.

抹左一半檯, 最嘔心的事就出現啦...

大家想像下呢張紙後面有4隻小強...Σ(゚д゚lll)

我當下嚇到成個彈起....完全唔敢行埋張檯去..

好在有個大無畏的女同事幫我打死左....

但呢樣都未夠嘔心...

之後我同事仲發現我塊board條空隙位度藏左好多小強屎, 黑色一點點

其實平時我都有見到 ><", 不過我唔知原來果d係佢地的便便...

仲有仲有撩左4粒小強蛋!!! 我果刻簡直想死, 原來我一直與敵同眠!!!!!

清理屍骸後, 我即刻衝落樓買左殺蟲水, 漂白水 (用黎加水抹檯),

大肆清潔完, 自我感覺好d...但其實惡夢仲未完><"


31/7/2013 (Wed)


經歷琴日一役, 我已經唔敢再親自打死小強.

好明顯當你越怕一樣野, 佢就越會出現.....

話口未完又走左兩隻出黎....

之後都係叫同事幫手打死佢...


Lunch time, 我去左藥房買煙霧蛋 (老公話呢個最有效),

番到公司攰攰地就訓左一陣,

訓醒左又再用殺蟲水噴塊board,

一噴又走左3隻出黎...有一隻仲要比平時的大好多, 仲要識飛..(上網睇識飛的係"大左肚"仲要係"母後"黎咖)

同事幫手打完後, 就話我個位應該係源頭, 最嚴重!!

我果下的心情大家都應該想像得到吧~


幾辛苦終於捱到收工, 係公司等老公過黎幫手拎我清理左的雜物 (之前擺得太多係公司) 番屋企,

仲有就放煙霧蛋!!!!!!!!!!!


1/8/2013 (Thu)

琴晚成晚都諗緊今早番到公司會係點? 到底有幾多小強屍骸? 我個位會唔會好壯觀!!!???

搞到成晚都訓得唔好~

幸好老公一早陪我番公司一齊清理屍骸, 今早總算無咁驚~

唔好以為佢好抵讚, 實情係佢成晚都嚇我話我個位一定好恐怖, 10幾隻屍骸一定無走雞,

俾佢話一話, 我驚到成晚哦佢, 最後佢先決定陪我番公司執屍!


最後, 煙霧蛋作戰好成功.

清理左30隻有多的小強屍骸 

而我最擔心的位置都只係有4-5隻....比預期中算少~

經此一役後, 依家我的工作檯要有幾乾淨得幾乾淨,

食完野都一定會即時清理左先, 消毒紙巾常備看門口,

再加滅"強"三寶坐陣, 之後一定會"Live to Good"!!!( ̄^ ̄)ゞ

Blessing~




6 則留言:

  1. 大便出血咁嚴重 >"< Yin B幾耐一次便便呀?好似話食香蕉or木瓜果啲可以易啲便便喎!
    嘩,啲小強係大強定小小強呀?一張A4紙lee埋4隻咁恐怖!!!!
    [Sandy Chan回覆08/05/2013 11:41:55]佢依家隔日先去一次便便, 我地都有買木瓜同香蕉俾佢食過, 但幫助唔大~
    因為佢係pat pat 裡面呵損左..(下篇blog post會講解)~
    其實係"小小強"黎既..不過佢的數量都足夠嚇死我啦~仲生埋蛋...諗起都仲毛管棟

    回覆刪除
  2. 大便出血咁嚴重 ?? 要小心啲飲食啦!!飲多啲水水啦 快啲好返呀
    我用bio kill 好得,試吓啦,百佳都有得賣
    [Sandy Chan回覆08/06/2013 14:11:17]依家真係要小心飲食了~希望快d好番啦
    "bio kill">>等我留意下先, 不過最好唔使再買呢d野啦~怕怕><"

    回覆刪除
  3. 以後食小啲零食喇 !
    希望yin b快啲好番 !
    [Sandy Chan回覆08/06/2013 14:13:15]唔食啦~當減肥!
    今個星期再覆診, 希望到時好番晒啦~

    回覆刪除
  4. 嘩,好嘔心呀,咁多隻小強!!!!
    我之前見嘉路屋企都有,佢話用左吾知邊隻野就搞到無哂,你都可以試下,避免再發生同一個問題!!!
    [Sandy Chan回覆08/06/2013 14:14:47]真係好嘔心~再黎我真係要殺佢(小強)祖宗18代

    回覆刪除

  5. [Sandy Chan回覆08/09/2013 11:53:28]嚇親你唔好意思呀~不過真係諗番都毛管棟

    回覆刪除
  6. 我睇文字都覺得好恐怖... 咁多小強既...
    [Sandy Chan回覆08/22/2013 09:05:41]好在依家雨過天晴嚕~唔係, 我真係有衝動想唔做番屋企湊Yin B好過

    回覆刪除