2013年8月7日 星期三

成長~開心泡泡浴

Yin B 最近好扭計呀, 

好多時都唔知佢喊咩野..心情飄忽到呢~完全唔知佢想點.

今早起身開奶俾佢, 99諗住湊佢去左尿尿先,

點知佢就喊晒口咁 (平時都唔會既),

之後99諗住去廁所, 我睇住佢飲奶.

99一轉身咋, 佢就喊到拆天咁, 我呢個阿媽點tum都無用

Yin Ba仲以為我搞喊佢 = =''

最後要99番黎抱住佢飲奶先無事.....

唔通便秘真係咁影響心情?!!! 


話說呢一晚我同 Yin Ba 如常湊佢去洗白白,

又係唔知佢仲咩事, 一入到廁所就係咁喊.

就連平時最鐘意玩既的櫃門都tum佢唔掂 (好媽媽千祈唔好學我咁tum小朋友呀..我係逼於無奈先咁做咖 ><") 

最後醒起之前買落的吹泡泡, 拿拿林拎出黎玩~

好在得左, 成功收聲


你睇下Yin B 見到泡泡的開心樣, 完全想像唔到佢前一秒大喊十既樣係幾咁"恐怖"


被泡泡包圍既幸福樣


捉泡泡 ^^ 


雙眼發光~


最後連沖涼都唔放過, 繼續玩~



送多張浴(肉)照相俾大家~ 祝各位 BB 每晚都有個 Happy Bath Time!



1 則留言: