2012年11月19日 星期一

Happy Gathering - 17.11.2012


上星期六, 我同Yin B一齊過左個既充實又開心的一日^^

就係去左Yetta Auntie 的未來新居大玩兼大食.



呢日, 我係第一次自己一個人湊Yin B出街街.

Yin Ba 只係做柴可夫司機.

好在, Yin B都算好乖, 只係眼訓時同食粥仔前扭下計計~ (叻叻)

加上有Yetta Auntie & Shan Auntie 幫手睇住~我都算應付自如..哈哈

Yin B咁乖~抵Shan Auntie 買好野食俾你..(拎住唔肯放手)

(Yin BB : 咩黎咖? 扭唔開既...)

最後~出殺手鐧 ---- 電人眼神 @@''

好啦~媽媽投降了..開俾你食啦~(不過都唔可以食咁多咖)


有Shan Auntie係度, 又點會唔同Yin B影相相呢~


~坐定定係度~

(Yin B : 影完未呀? 我好肚餓呀!!!!)

我地同Yin B玩緊時..Yetta Auntie 已經好忙碌咁整緊大餐俾今晚幾隻餓鬼

之後, Shan Auntie同佢既Honey都加入埋煮食兵團...

仲有意想不到的人幫手:

"黑"超特警煎雞翼


當大家咁忙碌時, 我都要加入埋一份 >> 煮粥仔俾 Yin B食..

呢個時候, 好在有Yetta Auntie 的小妹幫手湊住Yin B.


睇下Yin B幾乖...

其實..係眼都唔眨睇緊電視 ...= = ''''


6:45pm, 大家忙左咁耐, 大餐都開始成形了 ^^ (Yummy)

7:00pm, 6個餓鬼埋位啦~( Yin B除外)


後記 :

呢個時候, 我行開左去掉尿片&洗碗, 大大聲叫人幫手睇住坐係sofa 的Yin B~

跟住,

呢兩個大男人就自覺奮勇行埋去.....係咁望住..望住..望住..Yin B 


(Yin B : ........)


3 mins ago~ (Yin B : 你地望完未呀!!??)


呢日真係好開心~

期待下次的Gathering & Thx Yetta Auntie so much



沒有留言:

張貼留言