2012年11月13日 星期二

成長~Yin B病好啦

Yin BB好番啦~

睇下呢張相就知道佢紅疹退曬, 又變番皮光肉滑呢~


拍於11.11.2012


講番下佢病情轉變吧 :

7/11/2012

呢日我同Yin Baba 本身係請左假同Yin BB去屯門睇眼科既~

因為早前去健康院檢查, Yin Baba擔心佢有"鬥雞", 醫生同Yin BB檢查時, 佢又好唔合作. ><"

為左令我地安心, 醫生就寫左轉介紙俾我地去睇專科.

當然, 最後都係去唔成啦.


11:30am食完粥仔, 度左體溫 : 37.5度. 算係比之前退左d.

計埋今日, 都發燒左3日了.朋友仔同我講如果Yin BB今日都仲唔退燒,

就要帶佢睇多一次醫生了..>////< (好擔心)


5:00pm, 見Yin BB今日成個下午都無咩點扭計, 仲好精靈咁~

心諗應該都退燒了吧~

一度, 36.8度...Yeah~ 退燒了...

不過, 接住就發現Yin BB 的頭皮以至耳仔邊都出埋紅點....

我即刻打開佢件衫一睇....@@"都出埋紅點了.



原來.....係"玫瑰疹", 根本都唔係"手足口病"

真係俾急證室的醫生誤診激死...


既然係"玫瑰疹", 再加埋退左燒. 情況就明朗得多.


根據資料 :
"玫瑰疹" 在燒退以後,由身體到頸部出現許多細細的的小紅疹,

所幸疹子的特徵為不會痒,小寶寶不會因為痒而鬧情緒。

玫瑰紅似的細小斑丘疹,開始起於軀體,疹子向臉部、四肢延伸,

此時小寶寶並不會有任何不適的現象。

大約一到三天內疹子會自動消失,身體上不會像得麻疹一樣有任何色素沉著或脫屑現象。


雖然講係咁講, 不過見到Yin BB 出滿紅疹既樣, 真係好心痛.



8/11/2012

Yin BB退左燒, 我都要番工了.

Lunch time奶奶打俾我, 話Yin BB無再發燒, 不過身上的紅疹仲多過昨日.

晚上收左工我急急腳番屋企去, 一睇Yin BB 身上的紅疹...真係多到好嚇人.


之後, 我再打去問朋友仔, 佢話係正常既, 如果過多一日紅疹都無退既跡象, 先再考慮使唔使睇多一次醫生.

(仲要等多一日 >///<)


9/11/2012

收工番到去, Yin BB 的紅疹退左些少.

我地聽隔離屋的梅姨話, 去藥材舖買左"紫草蓉"煲水俾Yin BB沖涼.

沖完, 暫時無咩大轉變.


(P.S.我只係單買紫草蓉, 無買莞茜, 以下資料只作參考, 請因應需要而使用!!!!!!)
10/11/2012

Happy~ happy~

早上起身, Yin BB 的紅疹退左一大半啦....^0^

雖然唔知關唔關昨晚用"紫草蓉"沖涼事, 但見到佢變番之前既可愛樣...即時開心番曬.



之後我地仲煲多左2次"紫草蓉" 俾Yin BB 沖涼.

12/11/2012 (Mon) 所有紅疹都退曬啦~

最後送張Yin BB 新look相俾大家睇下^ ^




沒有留言:

張貼留言