2013年4月3日 星期三

Yin B 1st Birthday party ~ (2)


首圖 : 當日Party 都未開始, Yin B 就已經俾睡魔急call緊....zzzZZZZ


好啦~係時候post番 Yin B Birthday party 精華相啦~

話說當日party 係2pm開始既, 點知到左party前一個星期, 

我就陸陸續續收到各位契媽契爸, Auntie, Uncle會遲到的通知....

無計, 唯有延遲到4pm先開始~

呵呵~又咁岩好係呢個豬仔訓晏覺時間 ( 你睇佢成個大字型訓左係Katie契媽身上)



Yin B呢個晏覺唔係訓得耐, 我地人齊準備開餐時, 

佢就好似聞到米飯香, 訓左30mins都無就起左身啦

當日我地仲有order壽司, 自家制的南瓜忌廉湯 / 蒜容包/ 芒果Jelly ....

不過因為大家太餓的關係, 掛住食, 無影到相 ><''


呢個就係我自家制的Pizza包...大家都話唔錯~

食到咁上下, 大家都留番個肚食birthday cake.


一拎出黎, 大家都哇哇聲...

Yin B 仲手指指呢 ^^ (因為佢見到佢既玩具車嘛)

我特意揀左Yin B 小時最like玩的Pooh Pooh玩具車黎做cake decoration,

感覺親切d & 有代表性 ^^ 

至於cake的味道, 始終因為係糖霜cake, 味道偏甜 (不過用黎影相就一流啦)

好啦~好啦~

到重頭戲>>>>>>拆禮物啦 


第1份 : Lego 學習檯 ?! (我搵唔到個玩具名, 不過大家睇相就知係咩黎)


一拎出黎時, 我同Yin Ba 都瞪大個眼...第一個反應 >>>>擺係邊呢? 哈哈

不過Yin B的表情就話俾送禮的人知... I like it so much


合照  (Thx to >>> Sinta Auntie, Icy 契媽 & Jason Uncle)


第2份 : 反斗車王食用餐具 & 剷泥玩具車 ( Thx to >>> Ray Uncle & Panda 契媽)

好明顯Yin B已經俾d禮物吸引左,

跟住落黎...我地全場人就係咁施展渾身解數..吸引佢番去鏡頭前度 = =''


第3份 : Adidas波鞋 & 愛心自家制生日卡 (Thx to >>>> Aidan 契爸 & Shirley 契媽)

我同Yin Ba都好like張生日卡, 因為真係好有心意呀~ 


試著對波鞋時, Aidan 契爸係咁話 "C朗都係著呢對咖!!"

點知, 我幫Yin B著時未解鬆對鞋仔, 差d以為著唔入,

嚇到Aidan 契爸眼都突埋 & 驚叫 "你隻腳有無咁大呀!!"

呵呵~very good fit !!


第4份 : 麵包超人手敲鼓 & 籃球入樽玩具 (Thx to >>> Jelly Auntie & Kong 契爸)


幾經辛苦先叫到佢番埋位影張合照,

不過佢的表情好明顯唔多like...(Yin B : 仲要影幾耐呀, 送玩具俾我又唔俾我玩!!!想點先)


第5份 : Dr Kong鞋仔 (Thx to >>> Yuki Auntie & Matt Uncle)

呢對鞋仔買大左都有2-3個碼吧~Yin B應該可以著耐d ^^ 


之後, 無論我地點叫Yin B, 佢死都唔肯望鏡頭...

無計...唯有我地有我地影, 佢有佢的玩 ><''


第6份 : 估下咩黎既? (下張開估) Thx to >>>> Katie 契媽


拆左個禮物袋, Yin B見到禮物的真身竟然笑左出黎~ (原來你like煲呔)

呵呵~冧到契媽幾開心!!!

第7份 :  ? (下張開估)  Thx to Fanny 契媽

Yin B : 我要拆! 我要拆!

登登登~小蜜蜂書包 (Yin Ma我超喜歡 ^^ )

Yin B : 點解唔係玩具黎既?! 

仲有一套GAP的衫仔+褲仔 ^^

Yin B 你個表情做咩樹?

第8份: 畫板  (Thx to >>> Kit Kit 契爸)

Yeah~我要用佢訓練Yin B 做畢加索~哈哈~
第9份 : 英文兒歌DVD (Thx to >>>>> Wally Uncle)

Yin B : 我都識唱twinkle twinkle little star啦~仲要聽?!


最後.....十分十分十分十分十分感謝當日出席的每一位契媽契爸, Anutie & Uncle~

感謝你地對Yin B的愛錫,

令佢人生的第一個生日留下一個美好回憶.

即使今日的佢, 仲未意識到當日所發生的一切一切,

但我同Yin Ba 會係佢將來成長的日子,

用呢d相片話俾佢知你地有幾愛佢,

要佢知道大個仔後要點樣回報俾你地 !

Thx & love U (both) so much~

 

1 則留言: