2013年9月10日 星期二

慶祝~8週年紀念

我同Yin Ba的8週年紀念日,

本黎都唔打算特別慶祝既~

事關呢排我忙到痴膠花,

先係上月底Y-Blog宣佈折埋, 

搬Blog執相都搞到我死死吓,雖然我出品唔多,不過都搬到嘔心瀝血

好在依家事情明朗左好多,

唔少媽媽Blog友圖文並茂教學(特別嗚謝肚B媽,小檬媽,大爺媽...)

仲有要忙就係下個的韓國自由行,

依家Plan行程真係苦過弟弟呀....(我一見到XO文字就頭都大晒!!!)


辛苦還辛苦,

8週年,點都要簡單食餐飯慶祝既~XD

星期六我地就去左呢間朋友仔介紹的西餐廳食Lunch~







































佢係Sogo附近,MTR B 出口就最近, 超易搵~

但我同Yin Ba最後都行錯路..





































因為係樓上舖, 地方唔算太大,

不過環境氣氛都唔錯, 最重要係店員超好人..(之後會講解)

佢一見我湊住Yin B, 坐低就即時俾左一杯暖水同BB餐具俾我..

我個人特別欣賞識take care BB 的餐廳 ^^
























野食方面, 我同Yin Ba都好滿意~

呢塊西冷牛扒好得Yin Ba歡心 (佢係牛魔王黎咖XD)


講到食野又點少得Yin B呀~

我食緊沙律時, 佢已經眼定定啦^0^



















見我食左咁耐都唔喂佢, 就扁晒嘴



















最後我俾左d意粉佢食...佢先肯肯乖乖地~

食飽飽,就影下相..

再一次要稱下讚d店員,因為影大合照時,

Yin B 超唔合作!!!

呢張係佢地一個揸機, 一個拎住玩具係咁引Yin B 好辛苦先影到咖~



母子合照...(我塊面好大呀T.T)

唔知幾時開始, 呢個人仔鐘意左搭lift..

我同Yin Ba都仲未埋單走人,佢就跟左岩岩放lunch time的店員姐姐走..去搭lift

要人地抱住佢禁lift, 禁完仲死都唔肯俾人放低..

(btw~當日呢個店員姐姐唔止好好人, 

仲好靚女咖,Yin B果然識揀)
食完野去左一轉Sogo就去埋Ikea同Yin B 放電 ^^

果然有放, 之後一上巴士Yin B就瞓到死豬咁~haha
夜晚,我地番左婆婆屋企度食飯飯~

可能出左成日街,呢晚佢喊醒左好幾次, 仲要好大聲T.T(又係成家無覺好瞓)

之後都係跟99瞓先無事..
























最後送多張當日型仔look! (佢硬係唔俾我影佢正面相 = =")








16 則留言:

  1. Yin B咁快就識揀靚女喇, 叻叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我番到去同99講番,佢竟然話Yin B好在你都識揀...幾驚你揀件豬扒= =''

      刪除
  2. 要人地抱住佢禁lift, 禁完仲死都唔肯俾人放低<---yin b鍾意依偎住個靚姐姐,人仔細細估唔到咁高招 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初個姐姐開門出去我估佢都唔跟出去既..點知唔係囉~
      我仲諗緊佢想玩lift,定係姐姐真係咁吸引..哈哈~

      刪除
  3. 8週年快樂啊~~~~
    YIN B好眼光, 仲要靚靚姐姐抱住禁LIFT添..

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx 小K ^^
      YIN B好眼光 >>>哈哈~咁佢又真係幾識揀既~唔怪得走之前係咁同人地揮手,
      之後仲跟埋人地走...真係養唔熟囉~

      刪除
  4. 拍埋去bb度, 塊面實大過佢喎!
    yin b識貨, 揀個靚女姐姐, 仲要唔肯放手...

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍埋去bb度, 塊面實大過佢喎!>>>好啦~當係自我安慰啦..減肥真係好辛苦呀
      好在佢識揀..我老公仲之後仲話"安心晒"= =即係咩意思呀?

      刪除
  5. 我都係最like Yin B 等到扁咀果張,好搅笑!
    8週年快樂呀!继续幸福美滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我都好鐘意呢張,事關佢依家lur食都無以前咁狼死,一見到d野食就大叫,
      依家佢真係睇到想食既先會咁..好懷念果時仲未揀飲擇食既佢呀T.T

      刪除
  6. 回覆
    1. 邊係chock呀..係扮晒野唔俾我影佢= =''
      越大越唔like影相~

      刪除
  7. 見我食左咁耐都唔喂佢, 就扁晒嘴 => YIN B 好入戲呀!

    回覆刪除
  8. 你地兩個好後生,完全吾似係父母,似係家姐哥哥多D....
    呢間野之前都見blogger post過,好似都吾差呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐哥哥>>>>哇哈哈~唔該呢d留言留多d...XD
      呢間餐廳真係唔錯..我個人好欣賞服務好的餐廳..野食好唔好味都係其次..哈哈~

      刪除