2013年9月17日 星期二

心情~退一步係.......

好耐無寫文啦~

最近忙住Plan行程, 我冷落左呢個新Blog..

但我都有留意住各位Blog友的動向咖~

雖然唔少媽媽Blog友都感覺呢度比之前冷清..

但只要有心..我相信好快大家都會活躍番既..

俾d時間啦~總之唔好放棄呀~你地係我寫Blog的精神支柱呀!!!


本黎應該同大家分享下Yin B的成長..(好似有一個月無佢既post啦><")

不過我近曰的心情真係好煩,

依家仲未完全調節好..所以容許我係呢度同大家呻下吧~


我自問EQ唔算係低的人,但最近忍到好似有d爆煲的情況.

琴日同另一伴呻時,

換黎就係黑面&"你諗多左啦"

佢地,永遠都唔明白女人同女人之間的想法.


講真我唔係無野搵野黎諗..

每日都夠忙啦...

但人地表露晒係塊面度, 叫我點當無野呀..

依家諗真D, 有時真正EQ高的係男人.

因為佢地真係可以當咩事都無..


我做錯又或者做得唔夠好,

你地批評我接受.

但將我本身係為你地好的原意都抹殺掉,

我就接受唔到~


成日話退一步海闊天空,

但我唔希望退到跌落懸崖果一步...

我忍唔係代表無問題,唔係我錯,只係我唔想大家成家人一齊煩///


呻完...



15 則留言:

  1. 你已經處理得好好. 不過有人可能已經take it for granted, 忘記左要去appreciate.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你成日聽我發勞so~我相信我會撐落去!!

      刪除
  2. 你做得幾好總有人覺得未夠好。。。唯有自己唔好理,問心無愧就得!
    諗吓旅行開心啲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都儘量令自己睇開d了..不過有時想身邊的人支持下都好似越黎越難><"
      anyway~我會努力既!Btw~記住post多d細B動向呀..最近最開心就係聽到你
      同小B媽的好消息^^

      刪除
  3. 依度係冷清左,都係靠大家互相扶持,先有動力繼續去寫POST呢!
    男人可能會粗枝大葉啲,你仲有我地可以傾訴呀。不過,始終人地唸咩控制唔到,只要問心無愧就唔好理人地做咩,唔開心就望下YIN B就開心番晒啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你地~大家都要加油寫Blog哦~可以認識到你地每一位我真係好開心~
      我會好快調節番自己的心情^^
      唔開心就望下YIN B就開心番晒啦>>呢個一定啦~我都要update番佢既動向先得!

      刪除
  4. 有時候你諗住係為對方好,但可能對方未必感受到。只要自己做好本份就已經ok,唔好諗咁多! 快啲同yin b一齊跳鄭多難,咩唔開心都會忘記晒

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx妹豬媽~可以認識到你地每一位我真係好開心~
      呢排懶左跳鄭多燕,肥膏都多番左,鳴鳴~

      刪除
  5. 我有努力寫blog架, 因為o係公司太無聊喇~~哈哈!!
    唔開心, 諗下去旅行, 又諗下yin b就開心返晒~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx大爺媽~
      旅行..我都係煩多..因為plan行程真係好痛苦呀..><'
      yin b呢隻豬仔最近又唔知仲咩鬼成日發脾四...無眼睇佢囉~

      刪除
  6. 你講得好忍悔,所以吾係好知你有咩問題呀,不過我成日都係個blog到呻,呻完真係心情好D,仲有咁多個blog友撐,咩都開心番哂啦! 吾好諗咁多啦,不如努力plan好你個trip啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度無左privacy function, 所以咪咁忍悔囉~
      我真係好支持你平時有咩事都係個blog度講...開心好定唔開心好..
      寫左出黎真係舒服好多咖..加上仲有blog友支持..你都要加油呀~

      刪除
  7. 有咩吾開心,寫blog真係一個好好既發洩地方!放心啦,依度重有我地依班blog友撑,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx so much~
      我地係一班亙相支持的媽媽好友^^

      刪除
  8. 新blog都唔算冷清,我都睇唔晒blog 友既近post!
    希望你心情已好番!
    plan 去自由行,真係好煩!

    回覆刪除