2013年9月27日 星期五

成長~發睥四@開門篇

上星期足左一歲半的Yin B,

最近講野都仲係唔多,

教佢既野聽唔埋3句就走人...><"

一日到黑淨係識入廚房拎d砂煲罌罉黎玩,

d杯杯碟碟俾佢玩到亂晒位置....

聽日就番健康院啦, 真唔敢想像見姑娘時會點...= ="


學野無咩點進展, 但d脾氣就勁囉!!!!!

琴晚湊佢上房瞓, 佢又第一時間係度玩門.

我激鬼氣就關埋門唔俾佢玩,

點知佢竟然"窮兇極惡"咁既樣,

我同Yin Ba都 O晒嘴~

錫到佢燶的爺爺仲第一時間話我地仲咩搞忟佢個孫...= =''''




21 則留言:

  1. 回覆
    1. 縱就一定有啦~不過有時佢地兩老都有話佢打佢既..不過就一定唔怕囉~
      Yin B依家最怕都係Yin Ba..好在唔係我做衰人..:P

      刪除
  2. 佢想Q埋雙手表示不滿?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係><"呢排都唔知仲咩野, 一唔岩佢心水就咁,
      之前頂多都係叫幾下..依家係叫破喉嚨咁既樣!!!

      刪除
  3. 越大越識發皮四來表示不滿﹗真係令爸爸媽媽頭痛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!佢依家發睥四就好似例行公事咁...
      好在Yin Ba發下威佢都仲知驚..但遲d真係唔敢想像><"

      刪除
  4. 真係要快啲教下佢,唔係變本加厲就麻煩
    不過好難,小檬而家都好曳

    回覆刪除
    回覆
    1. 變本加厲就麻煩 >>>完全感受到, 我之前可愛既Yin B去左邊?!鳴鳴
      小檬係你呢個嚴媽管教下曳極都有限囉~我真係要好好學習囉:P

      刪除
  5. Yin b都幾惡喎 ^^" 有時肚b都會咁樣,我地通常唔理佢費事畀佢得逞,不過肚b實在太容易分心,所以轉頭就會搞第二樣野

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超惡~之前仲有個加強版, 可惜我拍唔切= = ''
      如果佢發脾氣唔理佢係正確既, 明明錯在佢先..不過Yin B係超硬頸,
      有次佢做錯野激嬲左Yin Ba, 之後話佢, 佢就喊足15mins..最後見佢辛苦我先
      行去抱下佢叫佢收聲,不過佢個樣仲好唔順氣咁..

      刪除
  6. Yin B個樣又真係幾惡死喎,不過依家啲BB個個都係咁,真係煩死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老公小時都唔係咁...應該係隔代遺傳 = ="

      刪除
  7. 而家個個都係咁,吾中意就發脾4....有排煩!

    回覆刪除
  8. 我地已经要出動雞毛掃+講123,好彩暂時都work!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家yin b 仲算肯聽下佢老豆話..不過佢係超級受軟唔受硬...有時好聲氣教佢,
      佢都係唔鬼理我地 ><"

      刪除
  9. TareBaby 唔高興時個會咬唇, 出街食飯唔比佢搞野又會怪叫喎, 我都頭痛呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咬唇!!!依家d 小朋友真係咩扭計式都有!
      唉~

      刪除
  10. 小b宜家一唔鐘意就發脾氣, 有時仲會打人添啵...真係越大越難攪~

    回覆刪除