2013年10月11日 星期五

成長~小蜜蜂vs大黃蜂


琴晚Yin B著番婆婆係佢6個月時送的蜜蜂衫,

估唔到一年後竟然仲岩著.

睇番相, 果時的小蜜蜂依家已經變成一個大黃蜂囉~

又曳又惡死 ><"

不過開心時個樣都仲係幾可愛既~

仲有兩日Yin Ma我就要飛飛啦~

你呢個大黃蜂要乖d啦~

媽媽番黎鍚晒你~^33^



10 則留言:

  1. 仲著得落喎....幾時返呀去旅行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到..不過只係屋企著~因為成日有人問我地佢係咪有2-3歲囉~
      去完旅行啦~遲下會出post^^

      刪除
  2. 估唔到仲啱著喎,小蜜蜂同大黃蜂一樣咁可愛呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣就可愛...脾氣就一d都唔可愛TAT

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我覺得佢著左似老虎多過蜜蜂~哈哈

      刪除
  4. 一仔都有依件衫,仍然喏着。。。明天开始凉更多,佢地(件衫)要去冬眠了,出年应該唔啱着la>o<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上星期剛同Yin B衫仔轉左季, 有好多衫仔唔係冬眠咁簡單呀,
      係要搵新主人呀~不過99好唔捨得咁~最後又擺番落佢床底..哈哈

      刪除
  5. 都重著得落喎~
    Yin B個樣大個咗好多

    回覆刪除