2013年10月30日 星期三

慶生~我又大一歲啦!!!


Yin Ma我又大一歲啦!!!

正確黎講係又"老"一歲先岩 = ="


上星期五係我正日生日,

自從生左Yin B後,

今年係我第二年工作中渡過囉~呵呵

可能人大左又生埋B,

無左細個時生日一定要大肆慶祝的心態!

講就咁講,但生日飯&生日禮物點都唔少得既~嘻嘻


24/10/2013

生日前一晚先黎張溫馨滿瀉>>我同Yin B的birthday kiss合照~

驟眼睇好似我錫Yin B咁~

其實呢個人仔依家好識野,超保護佢的初吻咖XDDD

平時我地叫佢錫錫,

佢都係用個額頭撞埋黎就算啦~

就算我呢個做阿媽都唔例外呀T.T(真陰公囉~)


























25/10/2013

正日夜晚~Yin Ba帶左我去食個超豐富&好好味的生日餐(諗起都口水流)

法國雪山咖啡 Le Cafe Du Mont Blanc

























食物的水準絕對值得推介,

但如果想兩口子撐枱腳既話,可能會失望.

因為餐廳地方唔大,光線充足(即係無咩浪漫可言~哈哈)


~青口~



















食晒成煲,得下面一隻咁肥美,

好食但唔抵食~(但老公好鐘意,睇黎我要搵食譜自家制先得XD)

























老公叫的main course -- 羊架(5成熟)

味道唔錯~



















我既---鵝肝牛柳(5成熟)

原本羊架已經好好味,

但同呢個對比下即時失色左~

如果有興趣去食的朋友仔必點呀!!!!!!!!



















食飽飽我就同Yin Ba番屋企湊BB~

生日點少得既BD Cake (from 美心)

賣相唔錯味道都唔錯^^(連平時唔好栗子的Yin Ba同老爺都話好味!)
























一見到BD cake雙眼發光的Yin B第一時間埋位~



















可能呢排聽得太多BD Song,

今次Yin B明顯冷靜左~XD

最後仲好淡定同我一齊吹蠟燭~

























26/10/2013

呢一日,我的一班好友一齊同我補祝生日^^



















同場仲有另一位主角--My frined :Sinta

我同佢的生日相隔一日,

今年已經係第二年同佢一齊慶祝生日啦~

希望之後的每一年我地都會一齊慶祝!!

























最後又係少不了的一家3口溫馨合照~

祝願所有10月生日的朋友仔幸福快樂!!!

















17 則留言:

  1. 賢媽生日快樂...光頭既賢bb越黎越可愛呀!! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx小B媽~
      Yin B的光頭其實係Yin Ba的失敗之作黎咖~哈哈

      刪除
  2. 你似愈來愈後生咋喎......
    生日快樂呀yin ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 你似愈來愈後生咋喎 x 2
      羨慕c人啦

      刪除
    2. 你地兩個把口好明顯把口浪過油咖XDDD

      刪除
  3. Yin ma生日快樂 ^v^
    原來你係要捍衛Yin B嘅初吻XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx 肚B媽~
      捍衛!!??其實我無咖~係佢自己捍衛咋~哈哈
      不過平時我都成日強吻佢咖~XDDDD

      刪除
  4. 補祝生日快樂!青春常驻!你同Yin Ba 一样好young 啊!
    Yin B只会錫額頭,都既特別!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx 一仔媽~
      青春常驻>>大家咁話^^

      刪除
  5. 回覆
    1. Thx 包仔媽>>>咁叫你會唔會好怪..哈哈

      刪除