2013年11月12日 星期二

♫ Happy 17,18, 19 Month ♪

呢個標題自己睇到都眼突...

我竟然要Backdate番咁多野 = ="

不過唔寫又好似差咁d,

始終Yin B每日都有唔同,

更何況係每個月呢?!

多少與否,記得幾多就幾多啦~


























逝去的8月實在太遙遠啦..

我都無法記得呢個月發生咩大事件XD


17/8/2013

呢晚番左婆婆屋企食飯~

Yin B玩都到無野好玩,

竟然拎支狗棒打烏龜><" (其他小朋友唔好學呀!!!)
























之後俾我話左佢唔好後,

佢仲係唔死心,用手指玩烏龜尾 = =''
























最後唯有Yin Ba出佢的殺手鐧引開Yin B.

壞蛋獎門人2 ---banana song





睇下Yin B幾開心~

Btw~依家呢段短片已經成為左我同Yin B洗嘴仔的金曲啦~
見Yin B咁Like呢幾個燈膽公仔~

我同Yin Ba就請左日假帶佢去左呢度^^

一開始Yin B見到都好開心咖, 

仲係咁叫baba (佢唔係叫爸爸,佢係唱banana song咋XD)

之後仲伸手仔摸佢地的嘴同眼..
點知摸到佢地的一支支的頭髮時,Yin B就驚驚啦..

呢張相就係最後一張同公仔的合照,(有留意到佢個唔情願的表情嗎?!!)

跟住就死都唔肯行埋去 = ="

小朋友真係善變呢~

黎到9月,應該係Yin Ma我最忙碌&心煩的一個月.

同Yin B影既相都好少呀><"

中秋節呢日剛好係Yin B一歲半的日子.

本黎都無咩心情去賞月既(事關前一晚屋企差d家變...過左去就唔多講了),

好在最後都和氣收場.

我地仲同Yin B 遊車河賞月月^^

但遊車河番到屋企,呢個人仔又開始無理頭的發脾氣四...

就係呢個時期開始,

Yin B發脾四越黎越頻密,仲越黎越惡死!


~10月~

19個月的Yin B成日都俾人問佢有無3歲大XDD

奶奶仲成日話佢無重到, 

但我同老公就抱到手都軟><"

22/10/2013

呢晚,奶奶原本只係修剪一下Yin B的髮腳,

不過佢一落手我就心感唔多妥...

但平時都係奶奶操刀剪Yin B頭髮, 應該無咩問題既~

點知剪完爺爺即刻話好難睇...T.T

Yin Ba收工番黎見到,都大叫OMG~~~

二話不說又再同Yin B修剪過.

但估唔到Yin Ba的修剪出黎仲嚇人><"

最後都係變番光頭仔~

事次之後, 我嚴重驚告Yin Ba除非係剷光頭,

其他修剪一略出去俾人剪!!!

幸好Yin B仲細, 仲未知頭髮對佢外型有幾咁重要XDD

睇下佢幾招積既樣飲奶~
飲飲下, Yago大師上身玩拉筋~

近期Yin B的至愛~甘大滋

因咩解竟佢食親都係用蘭花手??!!


南瓜節著番條南瓜褲仔應下節先~
唔夠喉咁就黎張扮鬼樣啦~哈哈
總結:

~飲食~

依然係3餐奶2餐飯,有俾鮮奶佢飲,佢都飲得好滋味^^

生果:最最最最鍾意都只係食橙(獨孤一味),蘋果:睇心情,其他生果眼尾都唔哨下

水:最鐘意一邊睇ABC碟一邊飲,最勁果次一次飲晒5安水!!!

西梅汁:自從Yin B有便秘問題後,我地就開始俾西梅汁佢飲,通常早上飲,中午左右就會

有PooPoo,但飲得多功效已經無咁見效,依家都係隔日先有Poopoo,但偏軟身.


~戎奶樽~

上星期開始用吸筒杯開奶俾Yin B飲,

但就要睇住電視/banana song短片先肯自己拎住黎飲,

如果唔係飲兩啖就行去玩,暫時都係臨瞓前餐奶先用吸筒杯飲,

希望可以快d用水杯直接飲就very good啦~


~言行~

呢幾個月食飯仔扭計到爆燈,下下都要4-5件玩具傍住先食得晒,唔係就食左一

兩啖就係咁大叫,有時食到咁上下,就成日都同扮去poopoo係咁"唔唔",其實係想落地下

玩, 唔俾佢落地又發晒脾四(如下圖)= =""

自行進食:因為扭計多左,依家連自己"不"野食都唔肯,

心情好時,頭幾啖就會自己"不"(如下圖)

認知能力:

*每晚上樓瞓覺前,我地都會俾謠控佢熄電視,之後佢就會自動波走去熄埋

客廳的坐地風扇,再企係樓梯口等我地同佢上去^^

*一講去街街,佢就即刻去拎鞋仔


講野:

最近成日叫爸爸&嫲嫲,媽媽就死都唔叫...鳴鳴(傷心)

望到貓貓/熊貓公仔會識叫貓貓

間中聽到佢"婆婆"好細聲咁叫,幾次都係我撞彩先聽到= =''

成日走去廚房指住雪櫃叫"雪雪",其實係想食Ice-cream...

依家Yin B講野仲係好少(單字),又要睇心情,老公就成日擔心佢講咁少,

但到時Yin B bilibala,佢又係咪頂得順先XD 


自行如廁:

除左出街同瞓覺先用片片,

係屋企通常1-2hrs我地就問佢v唔v,

有時掛住玩就唔理我地,如果唔係都會拖住我地手一路vv叫行去廁所.

Poopoo佢通常會"唔唔"咁叫&谷紅塊面,最近好幾次就自己行去廁所,

然後扮好似坐廁板既樣話我知要去poopoo~



10 則留言:

  1. 可以一次過寫"17、18、19"個月,其實總勁過每個月寫!
    女麻女麻同Yin Ba剪的頭髮,無相睇,講唔到係未真係難睇呢!?
    "Yin B仲細, 仲未知頭髮對佢外型有幾咁重要",可能係男仔所以唔知,但如果係女仔,可能已經知la!
    Yin B 講到單字都好,一仔總係講緊BB話多!
    Yin B 如廁訓練好成功呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁就勁..不過係勁懶果隻..哈哈~
      佢地剪到咁難睇..我都無心情影囉..因為果晚就咁剪完沖身成3次,幾驚Yin B
      凍親,好在果晚唔算凍,唔係我真嬲爆都有份!
      始終每個BB都唔同既,我地都唔可以勉強太多,教佢講幾多都要睇佢講唔講,
      但Yin Ba成日都擔心..煩C我囉><"

      刪除
  2. 好彩係男仔,如果係女仔成日剪失手咁就大鑊啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~男仔一唔靚最壞的方法就係剷光,但女仔就難了~
      正如我62咁講呢d錢係唔慳得咖!!

      刪除
  3. 冇見一排,大個仔咗喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~都怪我太耐無post佢近況~
      所以一見番佢就大個左好多^^

      刪除
  4. Yin ma好堅呀,可以記到咁多野!
    Yin b宜家幾高呀?畀人話似3歲咁犀利 ^^"
    哈哈~單手飲住奶捽腳指咁款,好搞笑呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都有好多唔記得了,好在有d特別事我會用schedule book寫下..
      湊湊埋埋先打到呢篇Blog咋~haha
      我好耐無同佢度身高,淨係知佢有我一半高,我估都有80cm吧~
      日日對住就唔多覺佢有幾大份..但好多出去同2-3歲B拍埋一齊,
      佢就相對大份好多..XD
      單手飲住奶捽腳指咁款>>完全反應佢平時的臭串樣~haha

      刪除
  5. yoga大師,你飲奶飲得超歎咁喎﹗
    Yin B大個仔咗好多呀﹗男仔剷光頭都唔怕啦,好快生返出來又型仔返﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 話實係佢未剷頭髮,我都唔多覺佢有好多頭髮,
      仲有佢到依家都有好明顯的M字額呢~
      Yin Ba成日都擔心佢將來都係咁就好難搵女友= =''

      刪除