2013年12月13日 星期五

成長~出街食飯

終於黎到2013年的最後一個月啦~

我都荒廢左個Blog成個月有多...

依家係時候剪吓雜草啦XDDD


12/12/2013

琴日老爺放假,同奶奶湊左Yin B出去探太嫲.

夜晚就黎左灣仔(我公司附近)的榮興小廚食晚飯.

Yin Ba公司係金鐘收工過黎都好方便.
一開始呢個人仔都扮吓乖既,

懶正經既樣~

點知轉頭就係咁起勢地撕紙巾= ="

佢呢個樣好似對自己撕的紙好有成功感?!

撕完就掉晒落地下....

玩完撕紙就到濕紙巾..

仔呀仔, 你係度學餐桌禮儀嗎?

最後玩到無野好玩,就連我帶去的玩具都唔理吓><"

唯有又出動banana song啦~

認真到呢連Yin B的太嫲係咁問我係咪點左佢穴位..哈哈XD


睇睇吓突然好肉緊咁大叫起黎~

不過...呢招似乎開始唔多見效啦!

Yin B開始搜尋新玩具----轉盤

轉呀轉~轉呀轉~

OMG~俾佢拎到個湯勺!!!!

雖然之後我一手搶走個湯勺,但Yin B一於少理再繼續轉呀轉...

差唔多玩到上菜,佢先肯停落黎.

跟住成餐飯佢都好扭扭擰擰...

搞到Yin Ba無啖好食,番到屋企仲要煮公仔面= ="



13 則留言:

  1. 喂..小朋友, 丟垃圾落地罰你$1500架, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 次次出街食飯都係咁,無啖好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~飲茶就會好d..因為我地會叫一籠馬拉糕俾佢自己嘆..
      咁我地先有時間食下野

      刪除
  3. 我地会比手机+私家胶碗/匙一仔玩,勉强可以捱到尾段既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有..真係好勉强先捱到..
      因為坐得耐..Yin B就開始好似蟻咬咁周身郁><"

      刪除
  4. 我地出街食飯會揀有BB high chair o既餐廳,如果冇就預左要拿拿臨食完就走~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有,不過同埋其他屋企人一齊食..好難食完就即閃..
      所以平時我同Yin Ba兩個人湊B出去食野,Yin B相對都乖d..
      因為時間短嘛XD

      刪除
  5. 同小朋友出街食飯,真係無啖好食,要開行TURBO食得好快至唔會扭計

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~所以我依家食野仲快過我老公XD

      刪除
  6. yin b 上菜肯停落黎唔玩住都算乖啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美食當前佢當然會扮乖既~不過之後就再繼續了><"

      刪除