2014年1月14日 星期二

X'Mas Party @ 28/12/2013


上年的28/12,

我同Yin Ba,仲有一班大細佬係屋企過左個暖粒粒&開心的X'Mas party!



~今年我好用心的佈置~

相信大家都睇得出主題色係咩啦~^^

除左佈置,

今年我比往年仲煮多左幾味^^

除左因為廚藝進步左,當然仲有好的廚具幫手啦XD

呢個主打菜"韓式牛仔骨"簡單又好味,

唔使15mins就俾人掃清光 (大滿足呢~)

~仲有其他美食~

左上角的黑椒火腿絲炒意粉同蒜容炒雜菜都係我的制成品^^

其他就因時間有限,所以只好叫外賣啦~


仲有sushi

差唔多食完時, 我先醒起預先整好的薯仔沙律竟然無拎出黎= ="

好在都有幾個好姊妹賞面~

食到中途, Yin B呢個豬仔先瞓醒晏覺.

可能一下子落到黎見到咁多人唔習慣,

之後就係咁大聲尖叫同嚎喊><"

幾經辛苦先tum番掂佢.
Jason Uncle今次好識做,

特登拎左個小玩具tum Yin B,

終於成功同佢合照XD 

(之前佢想同Yin B合照時,Yin B都係發緊脾四,哈哈~)
不過呢個人仔好奸狡,

玩具得手後就唔理人....

食飽飽,

一班大細佬就係度睇碟,玩遊戲.

之後就係唔少得的抽獎環節.

呢個時候我就係廚房準備緊甜品嚕~

點知...

我同Yin Ba竟然各自抽中對方的至愛公仔麵&芝士麵

真係想話我地唔係夫妻都無人信囉~

(我地可以大半年都唔使買麵啦XD)

~最後送上美味的蘋果金寶做甜品~
用佢拌雪糕食, 簡直好味到極^^

之後我地班大細佬仲玩遊戲到2:30am~

好耐無咁儘興啦~

正如大家咁講,希望今年再續!

Love u(both) so much!




12 則留言:

  1. 你終於蒲頭喇!
    韓式牛仔骨好易整架? 教我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~應承得你點會唔蒲頭啦XDD
      韓式牛仔骨(食譜fm雀后) >>牛仔骨我係凍肉鋪買,嫌大條可以叫佢幫你一開二)
      材料: 牛仔骨4條、甘筍1個、洋蔥1個、蒜蓉適量、蔥花(我無落)
      調味: 韓式BBQ醬5湯匙(牛味) >>係759有得買
      做法:
      1牛仔骨解凍後,用2湯匙韓國BBQ醬醃30分鐘;
      2洋蔥和甘筍切件;用LC22cm深底鍋落油加熱後,
      3略煎牛仔骨兩面後落蒜蓉、洋蔥、甘筍和3湯匙韓式BBQ醬,
      4用慢火炆15分鐘,加入蔥花裝飾便成。
      (洋蔥煮時會出水,所以可以唔使加水。)
      (如果用普通煲炆嘅話,要落1~2碗水和炆耐少少啦!)

      刪除
    2. 好似好簡單喎,有時間都等我試吓先

      刪除
    3. 啲材料好似好簡單喎,我又要試下先得!

      刪除
    4. 聽落好簡單喎! <--- 好似當初睇蝴蝶頸巾教學既口吻 XD

      刪除
    5. 真係要試呀~簡單都不得了XD
      田鼠媽, 呢個好明顯簡單過織蝴蝶頸巾,因為半個鐘就有得食,
      頸巾無一頭半個月都唔使見得下人囉~

      刪除
    6. 哈哈哈哈哈...田鼠媽...條蝴蝶頸巾你最終都成功完成咗吖

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 終於見到Yin ma同Yin b啦!Yin ma屋企咁大,招呼朋友真係啱晒呢,仲有咁多正野食,我都流口水呀~
    哈哈,Yin b得左手就唔理人啦,唔通男人都係咁 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講我先知我有咁耐無蒲頭:P新一年會勤力番啦XD
      我地住村屋先有咁大地方姐~不過拾屋抹地時就好想死啦 = ="
      Yin b得左手就唔理人啦,唔通男人都係咁>>>鳴鳴..大既係咁..估唔到細既都係咁..

      刪除
  4. 原來YIN媽係煮野能手....最後仲有甜品, 真係勁啊!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太誇獎啦~我都只係跟網上食譜黎煮下咋..煮得多就會上手d~
      不過最緊要都係煮俾自己心愛既人特別開心d...XDDD

      刪除