2014年1月21日 星期二

煲劇的日子

屋企自從多左Yin B後,

我地一家幾口可以認真煲吓碟的時間真係少之有少囉.

老爺係個超級電影迷, 

呢個櫃裡面的碟全都係佢既珍藏至愛黎咖~

依家佢都係趁假日我地湊yin b番婆婆度佢先可以專心睇番下咋XDD

.....(開始有d離題)^^

話說我最近都有番"煲劇的日子"啦!

因為老公幫我安裝左"千尋影視"Apps,

隨時可以用手機追韓劇同電影, 

真係正到痺呀^0^

依家番工lunch time,yin b瞓覺後就係我煲劇的時間啦!


"來自星星的你"

呢套近期超熱門的韓劇,應該無人唔知啦吧~

但一星期先播2集,真係等到我頸都長埋.

雖然我自知已為人母,

但膚淺都要講句男主角真係巧巧巧型呀!!

最重要人地唔係靚仔就無演技囉(yin ba:你中晒毒啦(-__-))

點都好只要你同我一樣仲有少女心(哈哈)一定要睇呀XDDD

btw~咁多年女主角仲係咁正!!(羨慕C人)

我最鐘意係佢演出的"觸不到的戀人"電影


煲開有條癮,我仲諗住煲埋男主角之前的電視劇.

"懷抱太陽的月亮"(之前無線高清都播過)

不過要去到第6集先有男主角出現,

加上古裝劇節奏較慢...都無遲下先煲啦.


如果同我一樣對偵探劇有興趣既~

個人推介呢套"特殊案件專案組TEN".

無線高清都播過第一季叫"十級重案".

本身無線高清播時我真係無咩興趣,

加上係星期日晚11-1:30am播(睇完真係眼瞓c)

點知Yin Ba睇左幾個鏡頭就話好睇= =''

之後就要我陪佢追落去,

最後就兩個眼瞓都要睇落去XDD

不過....

呢套劇細節較多, 有唔少血腥鏡頭,

唔想太花心神追就真係DL無線高清粵語配音黎睇好d.

相信佢好快都會播埋第二季既~

有興趣就留意下啦≧▽≦

12 則留言:

  1. "呢套近期超熱門的韓劇,應該無人唔知啦吧..."
    我好out, 真係唔知有套咁既野...

    回覆刪除
  2. 唔緊要我都等佢播到第8集先知咋~
    不過真係好好睇..希望係happy ending啦~

    回覆刪除
  3. 哎吔吔吔, 來自星星的你我都睇緊啊, 有靚仔又有靚女, 兩個都好LIKE啊...WAKAKAKA
    睇到第十集仲未有得睇落去住.....
    不過呢家我D/L左繼承者們準備開始呢套先, 個主角又係好好好型仔啊...XD ((唔好俾我老公見到我打呢段野))
    BTW YIN BA同你一齊侎煲劇架????大爺爸唔肯架, 成日問我有乜好睇架....

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka~我呢排都成日係老公面前話男主角好靚仔呀..不過最初係佢話人地型
      先咖,仲話遲下佢都扮cool好似男主角咁XDDD
      可能我地都受62影響,都比較鐘意睇戲,我的戲路比較多d,所以平時都會同yin
      ba一齊睇下槍戰,偵探,恐怖片.咁佢有興趣既都會同我煲劇, 記得我岩岩生yin B之前佢就同我一齊煲"步步驚心"呀~

      刪除
  4. "來自星星的你"......勁想睇, 不過真係無時間追=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要想睇, 就點都會唧到d時間既..我依家連洗面擦牙既時間都唔放過,
      睇得一秒得一秒~哈哈~

      刪除
  5. 死囉~我諗我out到不得了,你講嘅所有劇我一套都未聽過! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 做左人阿媽, 所有精神都擺係仔女身上~所以唔知都唔出奇呀XDD
      我都係睇台灣博客熱烈推介先知咋~XDD

      刪除
  6. 哎呀..我已經out晒添, 自從小b出世之後, 唔好話煲劇, 基本上連電視都睇少左好多, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛苦小b媽你啦~遲下細b出世你仲忙~
      不過有時間都係休息多d,劇集呢樣野幾時都有得追既^3^

      刪除
  7. 我一套都未聽過又未睇過。。。我多數都係睇 tvb 劇 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家TVB劇集好恐怖,無套好睇,好睇既又去晒收費台度播= ="

      刪除