2014年1月30日 星期四

成長~terrible 2

最近個個媽媽都講起"terrible 2",

等我都黎湊吓熱鬧先.


Yin B出世到依家,

我地已知佢唔係易控制既人,

叫佢做野總係睇佢好唔好心情,

小小唔岩佢心水就發脾四,

所以我都無咩留意佢到左terrible 2階段未,

或者係好早已經係terrible 2吧(=‵′=)


噚晚,因為我唔俾個MP3手指佢玩,

佢就係地墊度一哭二鬧三滾地(當下真係好似睇緊驅魔人咁 ̄□ ̄">>田鼠媽口吻).

我梗無理佢啦,點知佢就變本加厲,

最後要爺爺大聲話佢,

先慢慢收聲扮無野!


之後又玩門,點知唔小心俾佢自己反鎖係房.

拿拿林用後備匙開番門拉佢出黎,唔俾佢再玩門,

佢竟然一手fing開我,

仲一口氣爬上張床度碌黎碌去發脾四,

見我無反應就將頭撞埋床欄去!!!!!!

當下真難想像...呢個真係我個仔黎咖!!!


三歲定八十呢支歌仔已經唔合時啦,

所以有時面對佢依家的表現,

我都唔敢太早下定奪.


相信係時候要睇番呢本天書啦XDD

早係Yin B出世前朋友就介紹我一定要睇..

可惜我到依家都仲未睇完⊙﹏⊙

新一年各位媽媽要繼續努力啦!


8 則留言:

  1. 我地都係有排捱架啦!
    Yin B原來怕爺爺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~
      Yin B最怕係佢爸爸,爸爸用眼神就可以令佢收聲!
      爺爺平時惡少少話佢都無用咖.果日爺爺真係要用好凶既語氣話佢先肯收聲= =

      刪除
  2. Yin B 收声扮無野>諗到都好搅笑!
    一仔依排發脾氣都多了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇就真係唔好笑啦><"
      依家d小朋友脾氣真係唔惹笑!

      刪除
  3. Yin b咁激,見你冇反應就玩自殘撞欄@@
    搞到我都好驚terrible 2,唔知係咪個個B都會咁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當下都呆左,佢依家發脾四既款日日新鮮= =''
      當然唔係個個BBterrible 2都咁恐怖既, 不過有定心理準備就好d..XDD

      刪除
  4. 睇完你分享, 原來我個仔唔算好terrible@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~咁就好啦~
      始終個個BB都唔一樣既,我希望就係yin b過左呢個階段後會變番乖d^^

      刪除