2014年2月6日 星期四

成長~護膚品專家

每晚臨瞓飲奶前,

Yin B最鐘意就係我地房度搞亂檔.

我一盒盒護膚品就成左佢至愛既玩具= =''



呢晚俾佢發現左我新擺入去既眼影閃粉!!!

我都未黎得切叫"OMG",佢就摩打手咁扭開左去...

之後就成床都係閃粉!!!!

呢個仲係限量版的MAC眼影閃粉黎咖..

當下我真係欲哭無淚呀T.T

清理完床單,

佢仲唔知埞繼續玩我既護膚品...

Yin B: 呢支咪係瘦身Gel!? 媽子,點解你擦極都唔瘦既..."

之後唔知邊度拎黎既棒棒,

佢係咁當梳黎梳頭XDD

搵到塊鏡,

貪靚既佢自然死都唔放手!!

Yin B:鏡入面既靚仔邊個黎咖!!



不過講到Yin B既至愛護膚品(亦都係媽媽我既至愛)

當然就係SK 2啦~

每次見到呢支精華液,佢都份外興奮,

仲不停咁叫SK 2!!!

但今次因為拍片先俾佢過下手癮咋,

平時絕不能過佢手,唔係渣都無得淨囉!!






11 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈~佢唔貴唔玩...
      品味呢樣真係使費唔少咖!!

      刪除
  2. yin B想sk3代言人,等媽媽有免費護膚品用呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我都希望有咁既一日...
      咁我以後就可以倒水咁用佢支神仙水啦XDD

      刪除
  3. SK2如果有BB版,可以請YIN B做代言人

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係有BB版,廣告就佢拍,產品就留番俾我用啦XDD

      刪除
  4. 媽子,點解你擦極都唔瘦既...你答佢, 媽子唔搽仲大鑊呀!
    wahahahah, just kidding la!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠媽,你....你睇錯左成篇文的重點.
      但又真係俾你講中左..鳴鳴T.T

      刪除
  5. Yin b真係識貨呀,玩到一床閃粉果下……就算唔係限量版我唸我都會喊 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 閃粉真係洗C人咖...最後我用吸塵機吸左去算...

      刪除