2014年2月13日 星期四

婚享~Pre-Wedding@AT studio



(圖片自Signlove Korea prewedding)

去韓國影Pre-Wedding,

一直都係我的心願♥♥(首圖係咪好正呢♥) 

可惜當時老公唔buy佢地的拍攝風格,

最後願望落空.



之後係婚展意外地睇中有類似風格的公司-AT studio

雖然無韓國咁靚的廠境,

但勝在價錢同服務都唔錯,

最後係大日子未定好就KO左呢part!! XDDD


由於事隔3年,當時我的package價錢,

依家都無左嚕~有興趣既不妨打去問問.

(當然係婚展落訂價錢會優惠得多!)

簡單分享下幾張我最滿意的相片^^


呢張係影樓影既..

簡單但我好鐘意!


呢張算係比較偏韓式風格啦~

(當然可以更好既,只係我心儀的攝影師當日唔係度..so..)


拍攝當日早上落過下雨,

好在係下午拍外景就變番藍天白雲!Yeah!

我地揀左去赤柱影外景,

開始同攝影師有左默契,影到我想要的自然效果♥


夜景必影--赤柱美利樓餐廳


小總結:

1,選擇拍婚照公司前最好先了解清楚自己想要的拍攝效果&風格,

節省揀選時間.

2,貴精不貴多!有些新人會拍2-3套婚照,個人認為會花費更多金錢,時間同精力.

寧可貴些少拍1套質素好的婚照,都唔好以"量"為重.


下篇會再分享更多有關Pre-wedding資訊!

待續!


9 則留言:

  1. 俊男美女! quality>quantity 呢樣真係好緊要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝誇獎啦~其實都係多得後期執相的效果姐~哈哈

      刪除
  2. 你哋啲結婚相影都好靚,好有FEEL呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但其實影既時候一d都無Feel呀..因為Yin B已經係我肚裡面,仲要8月大熱天
      時影真係辛苦到我差d暈低><''

      刪除
  3. Yin ba同Yin ma響街度影果幅相(低頭果張),都好似韓國果幅相咁,好有電影feel呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在都有一兩張呃得下人..但如果真係去韓國影就真係更加無得頂囉~

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係好攰咖~我果時仲陀住B影..諗番都驚驚..

      刪除
  5. 我當年都係影一輯就夠,好同意你講貴精不貴多
    你哋D相好靚呀,我都係鐘意簡簡單單自然D嘅相

    回覆刪除