2014年3月21日 星期五

成長@2歲人仔迪士尼

星期三(19/3)正式2歲人仔的Yin B,

我地終於同佢去左人生第一次迪士尼嚕~

(亦都係我同Yin Ba的第一次)



多得Yin B一班靚契媽的大禮物,

我同Yin Ba先可以咁"Free"(免費)入去玩^0^


令我擔心左好幾日的天氣,

好在都係呢日陽光普照(Good!!)

~未入去先興奮的Yin B~

點知一到排隊入去就咁既樣= =#


入到去小朋友最like的合照公仔@@!!


因為實在太多人啦~

加上"公仔"就黎放lunch time..

我地最後只好同佢背影合照(都唔差姐...自我安慰中..)


行左幾步...OMG

Yin Ma我既至愛呀!!!!(尖叫中)

點知當我準備排隊時...佢地就一支箭走左去T.T

之後Yin Ba話佢地仲摸左Yin B的大肚腩,

但我就唔知去左邊所以影唔到相..><"(放心..一定仲有機會既!)
我地先向灰熊山谷出發~

都未到達呢個人仔就要食飯仔(lunch time)!

不過食一啖就周圍行,追C我啦= =''

呢兩張相我聯想到"龜波氣功"&"超人死光"(哈哈~夠無聊呢XD)
食飽飽就繼續出發!

如我所想,呢度係Yin B最唔想走的地方!

因為有得玩水(媽咪們記得帶多套衫仔俾小朋友替換呀)


好寫實的poster


被困的臭寸樣XDDD

~迷離大宅~

個人認為唔多岩3歲以下的小朋友..

最後Yin B喊住出黎><"

終於黎到呢個有親切感的地方~

因為Yin B最多就係反斗奇兵的玩具咖~

不過呢個人仔都係鐘意玩水多d~

但呢個價值$198的水槍風扇真係買唔落手囉@@!!


之後排玩左第一個亦係唯一一個Yin B玩到有笑(其實只係微笑)的機動遊戲


見到佢平時至愛的四驅車玩具,

影相竟然無反應= =!!

本黎諗住玩埋呢個就去食野~

點知撞正Yin B睡魔急call..

我同Yin Ba只好不停同佢講就黎搭lift lift..

佢先支撐到...

一開始我好擔心會驚驚的Yin B,

到玩的時候全程食住奶嘴咩反應都無...

反而我同Yin Ba就驚到係咁大叫- _ -...

如果當時有人幫我地影相就好啦~

我相信一定好好笑XDD

~我同Yin Ba的lunch time~

呢係過百元的漢堡包餐,最好味只係薯條= ="


但Yin B($7)自擕的紙包蛋糕更加好味!!


終於俾睡魔戰勝左嚕~

(媽咪們可留意下"Baby care center"地點,

果度可以方便BB換片/開奶/哺乳)

我貪果度安靜就哄Yin B瞓著左先離開,有需要的媽咪要善用呀~

Yin B瞓左,我同Yin Ba就成個大細路咁XDD


話咁快就到巡迴表演..

可惜Yin B只係睇到表演結束果一幕!


為補佢損失,我地買左佢的至愛->ice cream俾佢!

Yin B:I want that!

Yin Ma(我):放心,成條都係你既~


~跟住就拿拿林去玩埋下場~

之後我地仲睇埋個米奇金獎音樂劇(無時間可以唔睇)

同玩左"馳車天地"(我揸車,Yin Ba就笑足全程>>我發誓我一定唔考車牌ˋ︿ˊ)

時間就已經7:30pm~


~求其入左間店舖打發埋剩低的時間~


有野岩佢心水??!!

我做好破財準備,點知佢轉頭就掉左去XDDD


好靚的仙女衫呀~


好可愛的白雪公主呀≧3≦


終於捱到我地最期待的環節啦>>放煙花(‵▽′)ψ ~(好多人呀)


但5分鐘後.......

說好的城堡在哪裡呀>﹏<

開始時我仲白痴地以為係放煙花前的效果..

其實係天氣突然轉差好大霧,最後未放完我地就推車走人~

唯有下次再黎過囉~



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係....我太耐又無post佢近況= =''
      大個仔左脾氣仲大左...唉~

      刪除
  2. 好耐冇見yin b啦,大個左好多,佢坐響度指住你支雪條張相影得個人又高大,好似幾歲人仔咁呀~
    有得免費入場真係正呀!嘩,啲煙花放到城堡都唔見埋 =_=""

    回覆刪除
  3. "好耐冇見yin b">>一聽肚B媽你咁講..我就好內疚= =''(太懶update yin b近況)
    好多人都話佢似幾歲人仔..但講野仲係外星話多~
    唔係d煙花放到城堡都唔見埋..係咁岩放煙花時天氣就轉差左,大霧起黎><""

    回覆刪除
  4. YIN B生日快樂啊!!!!祝你快高長大啊, 身體健康, 聽晒爸爸媽媽話啊!!!

    回覆刪除
  5. Yin B生日快樂呀﹗有無拎埋生日牌呀,會有多D貼紙同D職員會同yib B講生日快樂㗎﹗
    無見一排,Yin B個樣大個仔咗好多呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx EE~生日牌??!!我呢個做人阿媽完全唔知咩黎..貼紙就有^0^
      不過佢平時無點睇過迪士尼卡通..所以佢無咩特別感覺!

      刪除