2014年5月23日 星期五

♫ Happy25, 26 Month ♪

終於有時間更新啦~

呢個月頭掛住同Yin Ba慶祝生日...

完全忘記左更新Yin B的近況^0^



25Month:

係上個月復活節假,

我地全家連同Yin B番老公的鄉下--江門探親.

未出發前我一直都好擔心Yin B到時習唔習慣,

因為今次係佢出世以黎第一次遠行@@"


呢個人仔第一次搭船開初都有d唔慣,

加上開船頭15分鐘都好大浪,拋吓拋吓~

我都暈暈地咁~Yin B即時攬到我實一實。。

好在之後都無事,仲係咁周圍坐無時停。


我老爺本身都係大家族,親戚多到我都唔知邊個打邊個><"

親戚輩份更加係估你唔到~

上圖左邊果個係細Yin B 半年既"表叔"~

我老公Yin Ba先係同佢同輩份(哈哈)
不過輩份對小朋友黎講都唔係太重要,

最重要係玩得埋,玩得開心。

Yin B更一改平時臭寸的脾氣,

大派香吻(我同Yin Ba在場係咁大叫unbelievable!!!)


@19/4/2014

呢張係酒店房影既~my favour

由頭到腳指都好有戲呀XDDD


26Month :

跟住就係公布一個最大的好消息>>>

Yin B戎片同奶樽成功啦!!!!(希望可以快d戎埋奶嘴啦!)


之前一直都有講過Yin B算係半戎片啦~

點知上個月去完江門探親番黎後,

佢又再講多好多野,最叻就係識講去"廁所"。

依家係屋企我地都無再刻意問佢去唔去廁所,

都係佢自己急果時就會大叫"廁所~廁所"。

然後就自己行去廁所^0^

晚上都唔使著片訓呀!!!

奶奶話佢通常訓到兩三點會自己突然坐起身,

拍醒奶奶叫去廁所。

雖然我唔佢幾時會戎埋去夜尿,

但媽媽我已經好開心啦~

而奶樽就係有日佢自己拎開唔飲,

奶奶喂佢飲都無用.

之後轉左用吸管杯黎飲就一分鐘飲晒!
其實Yin B依家都識用杯飲奶咖,

不過有時分心睇電視就會飲到瀉晒= ="

遲下應該好快可以戎埋吸管杯XDDD


食飯方面大大吓就差左好多啦~

上個月開始餐餐食飯都扭果樣扭呢樣><"


一話佢就眼淚鼻水一齊黎= ="

早排仲一食就吐番出黎,

同佢講道理佢又唔聽,唯有硬食打手板啦~

點知就搞到我老爺同Yin Ba第一次開世紀大戰!!

唉~依家教小朋友真係一代比一代辛苦咖!!


講野方面叻左好多啦~

雖然都仲係有好多無理頭的外星話.

男仔嘛~係要俾多d時間佢既~

有次經過書店見到呢本圖畫幾得意,

買左番去俾Yin B睇(其實應該買有真實物品圖畫會好d)~


新屎坑點都有三日香既~

第一晚睇左成個幾鐘XDD

最鍾意就係讀佢既至愛>>升降機,

成晚係咁lif lift lift個唔停~

我諗就黎屋企要起個升降機佢先安樂啦XDDD

20 則留言:

  1. 酒店房影個張相真係交足戲喎 haaa
    好叻叻介片同介奶樽成功, 低讚!

    回覆刪除
  2. YIN 好叻仔啊!!! 戒晒奶樽同片片.......

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx EE~我都想Yin B快d好似大爺咁講故事俾我聽呀~

      刪除
  3. Yin B好叻叻呀, 戒左片同奶樽, 我諗好快戒埋夜奶嫁啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜奶戎左啦~係未戎奶嘴~唉
      希望番學前成功啦~

      刪除
  4. 原來Yin b都有依件麵包超人圍裙,肚B都有呀 ^^
    又會突然間變到食飯扭成咁o既,Yin b本身為食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多媽咪都係麵包超人的Fans黎咖~btw我都淘左你上次推介的帳篷啦XD
      Yin b本身為食咖~可能果排唔舒服所以特別扭啦~依家好d啦~

      刪除
  5. Yin B好叻呀﹗戒片戒奶樽成功﹗我仲等緊戒片呢日呀﹗

    回覆刪除
  6. yin b好叻仔. 好想請教下你究竟點戒片. 田鼠b次次見到個尿兜就調頭走!

    回覆刪除
  7. Yin B戒到片同奶樽真係好叻仔呀~唔知幾時至等到妹豬戒片成功呢?!

    回覆刪除
  8. yin媽媽,好耐冇見呀。。你點呀? yin B 大個咗好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 檬檬媽~so long no see too~
      依家就黎要忙搵學校啦~好想有機會再見下小檬同妹妹呀^33^

      刪除
  9. Yin B 好叻呀!戒片戒奶樽都成功!一仔刚開始戒奶樽有d進展咁,戒片戒奶咀就失敗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽我地一齊加油啦~希望佢地快d戎埋奶嘴啦~

      刪除