2014年4月17日 星期四

成長~My baby can read^0^

上個月番健康院跟進Yin B語言發展,

雖然都係Fail左,

但媽媽我暫時都唔太擔心,

始終個個小朋友都唔同嘛~(Yin Ba又係呢句= =!!)

果然~幾日後Yin B 終於進步神速XDDD




呢本書書係我之前係淘寶買番黎Your baby can read一套系列的其中一本,

其實買左都有大半年,但最初播DVD俾Yin B睇時佢睇唔夠10分鐘就走人.

當時仲俾老公笑我買左d無謂野番黎= =!!!

點知前排拎呢本書出黎, Yin B就書不停手呀!(感動!!)



呢Set字母卡本黎諗住遲下先俾佢睇,

因為媽媽我個人認為d字都幾深~(抱歉~媽媽我英文程度較低XDD)

點知個臭豬係都要拎出黎玩~

本身拍呢段片係想睇下佢亂噏我地都唔明既英文,

點知最後真係跟住讀岩左3個呀!!!

依家播your baby can read DVD,佢仲會跟住黎讀英文啦~

終於唔使俾人話買左d無謂野番黎!!!!


5 則留言:

  1. 叻叻!媽媽你無壓力真好!心態好緊要

    回覆刪除
  2. Yin B原來係外國人,要講英文先開金口,咁媽媽你唔使咁擔心啦

    回覆刪除
  3. Yin b講得咁好都fail @@
    不過Yin ma講得啱,每個小朋友都有自己學習進度,迫唔黎,宜家Yin b搵到佢嘅興趣肯開金口,幾好^^

    回覆刪除
  4. your baby can read真係好神奇,真係唔到你唔信佢嘅功效

    回覆刪除
  5. 我都有買依set, 又係放左一排龍BB 最近先有興趣睇下......

    回覆刪除