2014年4月14日 星期一

烹飪~廚藝大進步



唔經唔覺做左人妻同媽媽2年啦~ 

由當初煎個蛋都唔得既我,依家竟然廚藝好過老公!!  

唔講咁多, 分享一下我的制成品先^^

(上圖)呢次煮的白汁意粉係最好味~



當晚仲有初嘗試的"心太軟"甜品,  

雖然甩模失敗左, 但味道真係好味過五星級酒店咖XDD.


早前星星大熱,

整左老公至愛的"炸雞", 配啤酒正到痺!!!


呢個"金桶"牛油cookies係老公同老爺再encore!^0^


最後再黎個老公至愛的雞睥lunch box~Yummy Yummy

我咁俾心機煮, 除左係興趣之外,

其實都係因為唔想無藉口買LC & 新廚具(呵呵)-∀-


早前仲換左呢個番屋企~


上星期就急不及待用佢黎煮大餐--紅酒煮牛肋條!

個個食完都大讚呀~^^

黎多一張星期六當日同朋友玩煮飯仔的大合照~

睇番都流晒口水呀XDDD

期待下次一齊煮泰國餐呀~ヽ(●ゝ∀・●)


13 則留言:

  1. 好正咁喎﹗我都換咗個綠色等佢有貨就帶佢返屋企呀﹗宜家仲諗緊整咩來開煲好,睇來要來你呢到偷吓師先得﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實藍色24cmStaub已經挑戰我洗煲極限啦..真係好重~
      綠色真係好考臂力咖XDD
      我都係上網偷師咋~遲下一齊分享煮野食呀~

      刪除
  2. Yin媽真係犀利人妻呀,勁,我都要學你咁叻叻^^
    個炸雞同cookies好正咁呀,有冇食譜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝肚B媽讚賞呀^3^
      炸雞同cookies食譜send to yr FB啦~

      刪除
  3. 你好叻呀! 識煮咁多好野, yin b yin 爸錫晒你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵~我要將你留言俾佢地睇..哈哈XDDD

      刪除
  4. Yin媽真係好叻呀~我到依家都只係識得烚嘢食

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係慢慢跟網上食譜煮咋..煮得多就上手啦~
      當然都要有時間, 妹豬媽你遲下仲要照顧多一個..煮飯仔慢慢黎都唔遲..
      加油呀~

      刪除
  5. YIN媽真係勁啊, 樣樣睇得又食得, 我見到都流晒口水啊..
    我生左大爺之後真係無動力玩煮飯仔啊...XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係突然煮開有條隱~不過都有代價咖, 就係我同Yin B玩的時間少左..
      老公有時頂唔順都發我脾四..唔俾我煮咖= =""

      刪除
  6. 你真係入得廚房出得廳堂呀,yinB有口福了,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~其實依家最無口福係Yin B..因為我煮既野食都係大人食既多,
      佢的飯菜暫時都係爺爺負責多~等佢再大d先俾佢食多d啦XDD

      刪除
  7. 好勁呀, 我覺得有靚廚具會左動力煮野, heheee

    回覆刪除