2014年7月17日 星期四

成長~超級"鄭多燕迷"

之前都Post過Yin B同我一齊跳鄭多燕的短片~

唔知因為果時媽媽我好勤力>>晚晚跳,

所以當時歲半人仔既Yin B先會同我跳埋一份.


不過後期太懶散啦~跳鄭多燕的次數10隻手指都數得曬~= ="

點知上個月開始我突然跳番一次後,

Yin B竟然就晚晚都要我開黎俾佢睇,

仲比細個時跳得叻左呀~哈哈

























上圖既佢,人地都未開始一聽到音樂就無比興奮= ="



















係咪好有姿勢呢!!!佢仲會跟口講埋拍子咖>>one two three...

























老公仲笑住話"你個仔仲勤力過你減肥呀!!" = ="

12 則留言:

  1. wakakaka...其實Yin B係咪想鞭策媽媽跳鄭多燕咋.
    不過Yin B真係好攪笑呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都係~佢咁跳法我想唔日日跳都難呀~哈哈

      刪除
  2. yin b好似都跟到啲喎.
    好過田鼠b, 淨係識得喺隔離笑我...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算跟到3成..佢依家熟到連開頭人地講果幾句對白都記得 = ="
      田鼠b笑你>>我地同你相反係我地成家笑Yin B...哈哈

      刪除
  3. kakaka...yin B真係好勤力減肥喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 要啦~佢依家個肚腩咁大~
      唔減到時點追女仔~哇哈哈

      刪除
  4. 哈哈 會唔會跳到有6舊腹肌架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係15分鐘版本..以佢一日跳幾次都應該可以吧~哈哈

      刪除
  5. 哈唸,好搞笑呀,Yin B咁鐘音跳舞,將來會唔會係舞台王者 :D
    不過有Yin b鞭策,可以一齊做運動keep fit啦^^

    回覆刪除
  6. wahaha 我都要跟Yin B跳吓減肥喇

    回覆刪除