2014年9月10日 星期三

成長~開心過中秋^^

今年既中秋真係大人細路都玩得好開心~

起初仲擔心夜晚落大雨會好掃興,

結果天文台又例牌失準,

我地一家先玩得咁開心~哇哈哈XDDD


當日我地特意早食飯可以早d出去賞月~

第一站去左天水圍公園,

行左一個圈,買左一個玩2次就壞左既螢光彈弓竹蜻蜓= ="

食極都唔飽既Yin B 一見到雪櫃攤檔,

就係咁拖我埋去話"呢邊..呢邊..", 最後梗係得逞啦~


趁時間仲早,最後我地都番左屋企村公所既公園仔玩~

點知仲熱鬧又多野玩~


呢個小型煙花棒,媽媽(我)細個時真係玩唔少~

依家就真係買少見少啦~

不過Yin B既興趣就不大,

梗係啦~佢既興趣係食嘛XD

村公所有好幾家人BBQ,

佢就係咁昅住人地d可樂汽水= ="(失禮C人囉)

之後真係俾佢拎到罐可樂,

諗住俾佢飲幾啖就同佢去玩..

點知轉頭我地玩緊時,佢就成日靜雞雞行埋去飲幾啖!!


當晚既重頭戲>>孔明燈

放就犯法啦~我地唯有欣賞算啦~


呢個人仔一見到孔明燈係咁大大聲講"燈籠~燈籠~bye bye"

最後仲補多句"趺趺..."(因為之前有一盞孔明燈昇左又趺番,我地講左一句"趺啦",

Yin B就跟左口水尾啦~哈哈)


之後有個哥哥借左部滑板車俾我地玩~

佢地兩仔爺玩唔停~

玩到最後小朋友突然走晒,

我地先知已經12點~呵呵~

最後拿拿林同Yin B講番去食月餅佢先肯走~

今年玩得好開心~希望明天繼續XDD



8 則留言:

  1. 個煙花好正呀,呢D真係要圍村先有得玩

    回覆刪除
  2. Yin B咁叻唔驚支煙花喎!
    嘩,有得睇孔明燈,幾好feel喎。Yin B宜家學野好快呀,你地一講跌啦佢就識跟口水尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係叻左好多啦~希望快d講到自己個名啦~

      刪除
  3. 嘩, 中秋過得好開心啊..我都鐘意玩個支煙花架~..
    你地仲玩到12點啊, YIN B無扭眼瞓???
    大爺玩到十點己經頂唔順..XDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yin B平時晚上11-12點先訓,第二日都係11-12點先起身= ="
      唉~跟左99既作息時間><"遲下番學前就要同佢train番早睡早起!

      刪除
  4. 煙花仔幾好玩喎.
    不過yin b咁夜都未眼訓?!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煙花仔真係好正!可惜Yin B唔欣賞~
      Yin B平時晚上11-12點先訓,第二日都係11-12點先起身= ="
      我地一家都係夜貓,好唔健康呀~

      刪除