2014年9月22日 星期一

♫ Happy 30 Month ♪


上星期(19/9)Yin B 2歲半大啦~

之前太多野忙,

miss左好多佢既成長紀錄><"

呢4個月佢學識好多野,但我都忘記晒時間..

好啦~好啦~下次再勤力d記低啦~


先講身高,

自從無番健康院檢查後,

我就無真正幫Yin B 度身高.

加上之前買既Thomas身高貼,黏左埋牆都無一星期就甩左,

就更加忘記左!!

直至最近pat pat痕淘左上面呢個,

一度Yin B 92cm啦~@@"

唔怪得佢成日俾人問係咪3歲啦~

睇黎佢仲可以食野坐車唔使俾錢既時間就黎無啦~鳴鳴~

食野方面,

除左食佢既自愛(月餅/茶點)先會好似上圖咁乖坐定定係度,

仲自己"不"黎食!

其餘時間都係我地追住黎喂佢><""

多得我老公啦~因為1個月前Yin B開始唔肯坐佢BB椅,

老公就話由佢自己坐係我地大人食飯椅度.

一坐成個人都矮左落去,

"不"唔到飯自己食,

仲無野困住佢,食幾啖就走左去..

依家我次次抱Yin B番BB椅坐,

佢就係咁叫"唔坐!唔坐!"

出街食野仲勁,一見到BB椅坐都未坐,

就係咁叫去廁所,去完死死氣地坐一陣,

之後又話"痾臭臭"...(第一次我都信佢咖,之後次次都係咁就知佢玩野!)

依家出去食野真係想坐得舒服d都難~

講野方面:

識講要去大小便(都有一段時間),

依家Poo Poo時,痾左就會話"舒服晒!"

"唔..唔..好臭"(有埋表情同動作咖XDD)

"痾完..痾完..爸爸..抹pat pat"


依家識講"唔"字後,

成日一唔老皮就講"唔食, 唔玩, 唔沖(沖涼),唔坐(BB椅)..."

仲有"我"字,

成日鐘意玩開門關門既佢,

一見我地開房門/櫃門/水龍頭,

佢就係度要"我開"/"我關".

有時幫佢關左門,佢就會發脾四係都要開番黎俾佢關番先得!!

仲有呢排一見M記廣告就係咁叫"我要食,麥當勞"

or "爸爸,買麥當勞"

(媽媽我:思疑老公之前係咪成日都買薯條俾Yin B食"??

唔係點解成日叫爸爸買!??) 


其他:

見到唔同動物就會扮佢地叫聲~

開始見人會主動say hi/say bye~

顏色英文(中文間中先會講下)

1-20中文&英文(有時數到11就到左15~哈哈)

A-Z(大細楷都識)


問問題:

eg:今日乖唔乖? Yin B:乖

今日曳唔曳? Yin B:曳 

凍唔凍? Yin B:凍

 之後再問熱唔熱? Yin B:熱 (= =")


一見我地擦藥油/藥膏,就係咁叫"好痛痛"

之後指住自己咩事都無既手腳又話"好痛痛".

直到我地扮野幫佢擦埋一份,佢先收聲!


除左仲係跟口水尾先講到自己名同幾多歲,

Yin B依家講野我都認為問題不大.

上個月番健康院覆檢語言進度,我都無帶佢番去嚕!


活動:

之前唔鐘意俾我影相既Yin B,

自從有日我同佢講"我地自拍",

依家一見電話就講"影相~影相".

仲好多表情咖~


開始早晚刷牙都有4個月啦~

但我仲未用牙膏住~怕Yin B會吞落肚..

(有無咩BB牙膏好介紹??!)


識鍚鍚同嘴嘴XDD

分別就係前者佢只會擺個面珠埋你度俾你鍚,

後者就係佢會嘴對嘴鍚埋黎(所以出街見到熟人我只會講鍚鍚咋)



健康:

中秋節既後遺症,

食得多月餅糖果,上星期開始咳依家仲有痰呀><"

睇左醫生,希望快d好番啦~


最最最最最最令我頭痛既野>>>戎奶嘴!!

雖然只係訓覺先食,但2歲半人仔仲係咁~

好醜怪囉~

屋企人到時幾時先可以一齊狠心同佢戎呀~(煩躁###)


5 則留言:

  1. 戎奶嘴!! 我地就好容易呀
    波哥自己唔記得左,我地就乘機戎左
    不過要狠心係真~~

    回覆刪除
  2. 爸爸,買麥當勞-->真係有古怪喎,kakaka...
    唔覺唔覺Yin B就咁大個仔啦,各方面都進步咗好多,叻仔呀﹗

    回覆刪除
  3. 一仔都要埋大人飯桌食飯,好彩张high chair 都夾到张飯桌高度,所以一仔肯乖乖坐係度食飯。
    一仔瞓觉仍要食奶咀,真係好難戒!

    回覆刪除
  4. 瞕瞕都唔肯食飯,不過好在佢又唔會離開張high chair,因為我地平時俾佢食塊餅乾,都要求佢坐high chair,haha

    回覆刪除