2012年10月15日 星期一

婚禮後記

1.10.2012  我人生中第二個重要的日子.

原來開心既時間總係特別快過籌備左一年多的婚禮咁就過左了..


怪不得d人成日話婚禮完後好多新娘子都會有失落感

我呀
失落感都未黎得切有就病左了食藥還衫..招呼親戚B..
忙到一團糟…><'''




首先我要多謝班好兄弟 & 好姊妹~

唔係你地..我個婚禮都唔會咁順利.
雖然當中都些少問題但你地都逐一幫我解決左~ love u so much ^33^

















我既靚靚伴娘 -- Shirley ^3^
我可愛既姊妹 -- Fanny ^3^

我索爆既姊妹 -- Tammy ^3^

3朵金花

當然仲有型英帥靚正既伴郎+兄弟 (左-右: 兄弟:Matt & Kit,伴郎:Hanzen)

仲有, 就係一團 (無錯係一團)遠到而黎祝賀我的B6親友.

因為即使係新年呢
d大時大節我地都無法可以全部相聚一齊.

今日
你地竟然因為我大家預早一個月就搞好簽證姨媽舅母們仲特意打扮一番..
連我d姨丈睇到都跌曬眼鏡….哈哈
呢一刻我真係好幸福~

當然少不了就係我既好媽媽 ~
由我開始籌準婚禮你一直都無俾咩壓力我~
即使係籌準的過程中我試過頂撞你但你都一一包容.
媽媽~今日我成為人地的老婆媳婦媽媽了我會將你的美德好好發揚開去XD…




至於老爺奶奶家姐~

感謝你地好早就當左我係家裡既一份子照顧我包容我體恤我.

今後我會儘心做好本份大家開開心心相處下去


還有老公的親友們~

感激你地百忙都抽空出席令我個婚禮歡笑不斷 


再者就係我同老公的一班好朋友 & 好同事.

一個簡單宴客晚飯你地都盛裝出席~我好感動哦~
Panda~我最難忘你既露臍裝~ so sexy ^^

Yetta : love u forever & hope you have a happy & perfect wedding next year !! 

Shan Shan : love u forever & find a dream man asap ^0^ 

Best friends大合照 ^0^

最最最後後後就係多謝當日有份協助我個婚禮的所有工作人員 :

Yumi, Vi Vi , Ray Law, Frankie, Emily Chan, Willion…(如有數漏請見諒 )

同埋酒店酒樓一眾員工

感謝你地~


P.S : 因本人現有既相片有限..遲d會post 多d俾大家分享 ^ 3 ^



沒有留言:

張貼留言