2012年10月25日 星期四

發現 Yin BB

Yin BB 的出現, 多少係我同Yin Baba半意料之內既. (大家明咖啦~我唔畫公仔畫出腸啦)

雖然我同Yin Baba都做左"心理準備"...不過等待Yin BB真正出現的時間真係好漫長呢~ 

(其實只係等左2個星期...不過真係等到我人都傻////><////)


每月都會黎探我既"親戚", 原定2011年7月頭就應該黎見我既..

點知"佢"遲左3日都未黎...我就開始半開心半緊張...

幾經辛苦地捱過左一個星期, 耐性幾乎用儘既我...終於頂唔順去左睇醫生 ><

點知...答案仲係要等....等....等....等....


Yin Baba知我心急了, 安慰我可能仲未係時間姐...(其實佢比我還要急><")...

之後的一星期, 我差唔多隔日就走去買"捧捧" (真係買"捧"都買到我窮 = ='')

終於係..19號既呢一日, Yin BB出現啦 

(19號..果然係值得紀念的日子..因為Yin BB就係一年後的3月的呢一日出世了..amazing)


(點解要用2支"捧捧"..因為買2支平d嘛~本身用一支已知Bingo, 另一支....我應該之後唔會用得著..

所以我咪用埋去...)


(第二日我就去左私家診所 >>> double confirm + 寫醫生紙Book產檢..^0^)

沒有留言:

張貼留言