2012年10月16日 星期二

成長~食粥仔

平時好日都唔入廚既我, 依家升呢做埋媽咪, 點都要做番下野既....

就係咁...前日諗住幫爺爺手煮粥仔俾Yin BB食..一幫就出事了..辣親左個手仲起埋水泡

睇黎我都係時候惡補番我既廚藝了..



講番正題, 依家Yin BB 食粥仔都有2個半月了..

對於仲有3日就滿"7個月"人仔既佢..佢食粥仔的確起步得早...

事源, 佢4個月時有一排飲奶好鬼扭計...

之前10分鐘都唔使就 KO左7安奶...

但個排佢就餐餐都扭扭擰擰...飲親都成45分鐘...

明明過曬飲奶時間了... 一塞奶樽俾佢就喊...心情好時就敷衍飲幾下, 轉頭就推開個奶樽擰歪個頭///><///

於是, 爺爺就話不如試下煲粥仔俾佢食啦 @ @ " (講真, 4個月人仔食粥仔, 真係早得滯..)

不過爺爺講完既第二日..佢就買左個瓦煲黎煲粥仔俾 Yin BB...= =''

結果...佢食左2啖就唔食了...

之後, 直至我同 Yin Baba 換大左一號奶樽嘴..之後佢飲奶先正常番.(呢個我遲下會再同大家分享~)



所以, Yin BB真正肯食粥仔係佢4個半月大時.

不過, 一星期一餐.. 開始份量3-4湯匙左右 >>>>>> 到依家每日2餐, 每餐一個成人食飯碗既份量!!

講到底, Yin BB 都算係大食仔了..睇影片 1 就知佢食得有幾快...喂遲一陣都哇哇叫...


拍於 23.9.2012 :










不過更好食既野食得多..點都會悶既~ 影片 2 既佢明顯食得斯文左.

但都係手腳一齊黎.

所以我地開始俾多d 口味佢試下..

前日, 就同爺爺一齊煮左南瓜瘦肉粥俾佢食 (瘦肉我暫時無俾佢食, 只係用黎調下味...因為嫲嫲話佢已太夠營養啦!)

慣性地~ 佢一試食新野, 就會面容扭曲咁既樣... = =''

之後...第二日既第二餐食..嫲嫲話佢就無咩大反應.. (好彩咋..唔係阿媽個水泡就辣得無價值了^^)


拍於 14.10.2012 :


沒有留言:

張貼留言