2012年10月18日 星期四

成長~Happy play time

琴日心情好煩躁, 加埋腦閉塞...完全諗唔到野.

不過一拎起手機, 睇下 Yin BB既相...

心情轉變就好似變臉咁 >> >> >>

My dear baby, 你總係Mama既心肝寶貝 & 快樂靈丹~



聽日就係Yin BB 踏入 "7個月"的日子.

時間過得好快..諗番起上年呢個時候...佢都仲係我身體的一部份, 依家已經係一個得意的BB豬呢^^

趁有時間 就post 番d Yin BB 舊相俾大家睇下吧 ~ (各位契媽契爸~ 我會好努力還相俾你地啦 )



拍於 19.8.2012 (5個月人仔)


爺爺同佢玩車車...(車仔係我老闆送既..雖然係sencond hand, 但好新淨)

起初坐上去, Yin BB 都無咩反應.. = =''

之後爺爺扶住佢向前向後推..佢就成個生猛曬..^ ^


見到我用I-Phone影佢, 即刻唔理爺爺係咁向前鐘擺post = =''


迷茫既眼神 @@''


見我仲未影完...再擺多個"驚訝"post


拍於 19.9.2012 (6個月人仔)

呢日Yin BB "6個月"人仔啦~

Yin Baba 終於拆左 Fanny 契媽係Yin BB未滿月時送既"vetch 玩具學行車"



Yin BB : 新玩具?!! 咩黎咖??



望左好耐佢都無咩反應, 嫲嫲就同佢一齊扶住架車車黎行...

不過, 個樣就好唔願意咁既款 = =''


一見I-Phone影相, 就即時眼定定望鏡頭...果然~佢最愛都係....影相 ^0^


拍於 12.10.2012

仲有1week就7個月人仔嚕~ Yin BB : "睇到我有咩唔同嗎?"

無錯~就係Yin BB已經可以自己"坐定定"啦 ^0^

(後面的咕臣我用黎傍實佢..怕佢坐得攰會后後鐘)


不過實情係....佢多數都係向前鐘.... = =''





再黎個側鏡拍攝 ^^

睇下佢幾鬼"老積"~


拍於 13.10.2012

呢日Yin Baba 有電腦工作要做, 嫲嫲去左打牌, 爺爺就出去買野, 我一個人湊住佢.


拍於 15.10.2012

晚上11點幾, 仲鬼咁精神 = =''



Yin BB手拎住就係佢最鐘意玩既.. "Pooh Pooh"車仔 (又係出自Fanny 契媽 ^^)

電視一賣廣告, 睇到眼定定 ><""

嫲嫲整理緊佢既頭毛...


整理好頭毛~就擺定好post等我影相相 XD ( ICY契媽最鐘意既兩粒魚旦呀~。◕‿◕。)


仲有Yin BB最愛踼既"麵包超人"皮球 (多謝Shirley 契媽)

影左幾張收工準備開奶時..Yin BB 就起勢咁食佢隻手指公..成個"黑社會"大佬咁既款 = =''


拍於 16.10.2012

剛洗完白白...影完先發現未同Yin BB扣好衫褸, 露出大半個心口><"
好專注咁玩緊佢既至愛....

比起一個月前, Yin BB 依家已經好鐘意玩"vetch 玩具學行車"啦..

Yin BB : "媽咪~你影完同我玩未呀?"

Yin Mama : " 收到 ~ 依家同你玩啦 !!"

1 則留言:

  1. Yin BB so cute ^^ 我係panda,, 終於見到你個blog 喇~~ 見到Yin BB 心情都好哂!! 你要keep 住寫blog~~ 我地會睇架
    [Sandy Chan回覆10/25/2012 12:53:59]Thx Da da ^^有你地既支持..我會努力咖^^

    回覆刪除