2013年1月18日 星期五

DIY - Yin BB 生日邀請卡



Yin BB 1st 生日邀請卡~

心水清的朋友仔都知Yin BB的誕生日啦..

依家黎派邀請卡, 好早喔~

唔早啦~唔早啦~

事關上個月開始, 契媽, 契爸, Uncle & EE 一個二個輪住黎問我幾時係Yin BB BD party....

所以我拿拿林整左張邀請卡,

早d通知佢地...好等佢地Mark 定日期準時出席.



今次的BD party, 我地係自己屋企搞.

地方有限~唔可以請曬咁多位,

無收到邀請卡的朋友仔~

請見諒呀~ ><""



有過Wedding DIY (sorry...我會儘快同大家分享) 的慘痛經歷,

我彻底明白我絕對唔係做DIY的料子. (能做到Yin BB 2013座檯月曆, 係神蹟呀!!!)

所以呢個網上免費DIY, 我真係愛死佢呀 (≧∀≦)♩♪:**:・♪・・:*:♬♩

http://www.ontobaby.com/free-printables/

呢度有好幾種免費DIY form俾你揀..

紅色圈的就係我揀果款 ^^
揀左你想的款色, 然後 tick入去:

因為我要整的係生日邀請卡,

所以選擇" BIRTHDAY",

填番所需資料 + 選擇顏色

再按 " CREATE PRINT",

就會有個完成的File出現,

再Save as in your computer,

Print out (Finshed!)

之後我再用"小畫家"做一頁2份 (慳紙嘛~)

再cut (因為唔記得拎Cut 紙機整, 只好用骹剪手剪, 好在得10張姐..)

其實Card後仲印左d野..大家估到係咩意思嗎?

不過因為技術有限, 對唔岩位置...出黎的效果完全唔係我所想 >///<
 
最後配上信封,

完成!!!









2 則留言:

  1. Yin BB就黎一歲大啦,恭喜晒
    咁樣小量印刷,個價錢會唔會好貴架?
    [Sandy Chan回覆01/21/2013 10:30:56]Thx EE~
    信封$8(10pcs) +白色珠光紙$21(10pcs/ 因為我一頁印2張, 只係用左5張紙)..

    回覆刪除
  2. 好靚呀,一啲都唔似diy
    [Sandy Chan回覆01/24/2013 09:55:15]Thx~你太過獎啦~

    回覆刪除