2013年1月22日 星期二

I am a little bee

舊相回顧~

拍攝日期 : 11/8/2012

呢一日係我地過大禮的日子 ^^

儀式完成後, 老爺 & 老公就車左我媽媽 & 細佬過黎食野.

仲有就係見下佢既乖孫孫啦~

食完野..我同媽媽就抱左Yin BB去附近的公園度影下相.

天然日光, 所以用I-Phone影相完全無問題~

呢張係我得意之作~

當下影完都唔覺..之後翻睇...

就覺得Yin BB的眼神十足十"天國的雞批"的誠俊哥 ~ 

Yin Baba "你睇韓劇睇上腦啦"...大家又點睇呢?

呢件蜜蜂衫係婆婆之前買俾Yin BB.

不過我橫睇掂睇...佢著起黎似隻老虎多過似蜜蜂
Yin BB : I am a little bee / tiger !

番到屋企後...我地又再同佢拍..拍...拍

呢張相Yin BB話俾我地知..佢有幾enjoy (◠。◠。)


兩嫲孫合照~

不過Yin BB的眼神唔對焦添..

呢張...你地每次睇我Y-Blog都會見到的 ^^

下午4點幾..平時呢個鐘數..嫲嫲會同Yin BB出去公園仔玩..

今次就婆婆同佢出去玩...(其實所謂的玩都只係睇公園d大哥哥姊姊係度玩..不過對於個時的Yin BB已經好開心啦)

一見到太陽伯伯, Yin BB的眼神就好迷茫 = =

母子合照~

Yin BB個頭就黎拍得住阿媽(我) >//<
影下影下就一個鐘..天開始黑嚕~

Yin BB的眼仔都開始撐唔起,

最後就番屋企大覺訓..

1 則留言:

  1. yin bb個頭真係幾大!
    我都覺得件衫似老虎呀!
    [田鼠b回覆01/24/2013 13:21:47]haha, 個姑娘都幾好笑!!
    點解田鼠b 6個月番健康院果陣無人幫佢度頭圍既?!
    [Sandy Chan回覆01/24/2013 09:51:17]6個月番健康院度頭圍時, 姑娘話佢頭都幾大..然後望一望我就話:
    咁媽咪你個頭都有番咁上下..BB有都唔出奇....
    嘜頭大都有遺傳咖= =''

    回覆刪除