2013年1月15日 星期二

證婚場地 -- Indoor

上次同大家分享左有關戶外證婚場地.

今次就講番我wedding 的證婚場地-- 薰衣草證婚場地.

 <門口>

皇家太平洋酒店有兩邊Lobby, 分別係園景翼及海景翼.

我的證婚場地係
園景翼呢邊~ (去睇場的準新人, 唔好去錯哦~)
 

入去後, 左手邊就係證婚場地的門口


門口會有兩盆薰衣草擺設 ^^

再入去之後就係Reception -- 有張超長長長長的雲石台..


如果你係搵人做佈置..問題就唔大既..

不過我就係自己DIY...>/////<

我一直都以為佢只係一張2米長的台,

所以Reception 佈置DIY 整到我死死下... (之後DIY分享會講番)


經過Reception後, 再入去就係證娼場地.

地方唔大, 最只可容納60人.

一入去, 就有一條大圓柱...><" (呢個係最大亦係唯一的缺點!!)

 呢個場地最好就係我完全唔使諗佈置, 因為以上眼見的擺設同我Big day一樣.



不過Reception 同下面的 Name Board係唔包既.

如果唔想煩, Name Board 你都可以搵酒店幫你佈置埋..

價錢大概 HKD700左右, 效果如下圖 :

我個人就認為價錢太貴..最後自行上網搵人整 (記得預先問清楚酒店 Name Board size, 先好搵人整哦 )



雖然場地唔大, 但酒店都好細心提供埋新娘房俾大家.

裡面可以容納3-4個人, 新娘子補妝換衫絕對好方便.

不過佢只係用窗帘布作遮掩,

如果新娘子換衫時, 一家要搵姊妹看門口呀!!!!!

下一篇我會再分享多d 我Big day當日場地相片~

Wait me ~

沒有留言:

張貼留言