2012年12月6日 星期四

4月探B團

~繼續舊相回顧~

Yin BB出世後無耐, 我坐月都未坐完,

一班契媽契爸已急不及待要黎一睹佢真身.


拍攝日期 : 5/4/2012

呢日探B團有 Icy 契媽 & Katie 契媽

佢地黎到時, Yin BB咁岩訓緊覺豬 zzzzzZZZZZZ
 
因為兩位契媽未抱過咁細個初生B (講真, Yin BB比起正常的初生B 已經係大size啦)

所以最初叫佢地抱Yin BB時都撒手兼擰頭.

最後經過我同Yin Baba一輪指導後, 你睇..

咪成個熟手媽媽咁..哈哈



Katie 契媽呢張, Yin BB訓到頭都歪埋一邊. XDDD



拍攝日期 : 6/4/2012

呢日探B圑係我班舊同事 - Yvonne, Jennie, Elaine & Elaine's Honey (Jeff)

成班女人(包括我奶奶 XDD) 一見面就係咁講生仔經..

Yin Baba 就同 Jeff 係度研究相機鏡頭...

而Yin BB 就 zzzzzZZZZZZ




飲奶都繼續zzzzzZZZZZZ



嫲嫲掃風...Yin BB都係唔肯擘大眼= =''


終於有張開眼啦~  XDD


點知....3秒後....T.T



拍攝日期 : 7/4/2012


呢日探B圑好多人呀 ~

先係靚靚Shirley契媽同佢既打令- Aidan


再黎就係型男索女 -- Matt & Yuki



仲有Kong契爸同佢既打令- Jelly


梗係唔少得靚靚Panda契媽啦~


大合照 (坐緊月的我..好肥呀 >///<)



拍攝日期 : 8/4/2012

呢日探B圑係我老公的親戚~都係好多人好熱鬧 XDD

六姑婆 & Yin BB (Yin BB 又做緊懶訓豬)


Yin Baba 的表姨婆 & Yin BB (Yin BB 訓醒覺豬了..幾精靈)
8.4.2012-1

表姑媽 & Yin BB (Yin BB你個手仔好唔規矩喔~)



表伯 & Yin BB  (Yin BB 嘟起嘴仔個樣好搞笑..相反表伯的表情....其實係....佢好怕抱BB)


大表姑媽 & Yin BB ( Yin BB 發緊脾四 )


大表姑媽無奈樣...... (Yin BB : 放開我..放開我..)


拍攝日期 : 18/4/2012

呢日Kit Kit 契爸預早一日入黎食Yin BB滿月飯 ^^


契爸走左後, Yin BB就係度望住Icy契媽送的"團團轉"音樂毛公仔傻笑...(明天就一個月人仔啦 )
 

拍攝日期 : 26/4/2012

呢日探B圑係我的化妝Miss - Ivy & 同學仔兼好友- Rachel

好感動 & 好開心你地兩個百忙都抽空黎探我同Yin BB...

love u so much



拍攝日期 : 28/4/2012

呢日探B圑兩個都係我中學時的老死..唔同的係一個係B6, 一個係HK ^^

B6中學時的老死- 田新 & Yin BB  (因咩解究, Yin BB個樣咁惡死呀 = ='')


HK中學時的老死 - Tammy & Yin BB ( Tammy 你呢個樣好有慈母feel 呀 ~)

4月的探B圑完滿結束~多謝收睇

1 則留言:

  1. 果然無講錯,咁多哥哥姐姐嚟秦yin b,真係探B圑嚟架喎!!
    [Sandy Chan回覆12/06/2012 13:25:44]哈哈~Yin BB真幸福~有咁多人鍚佢~

    回覆刪除