2012年12月3日 星期一

懷孕❤育嬰指南-- 網絡篇

多得網絡的發達每當湊B遇上咩問題我都會第一時上網搵資料.

所以依家的
BB好幸福依家為人父母的我地都好幸福.
唔似得我地上一代為人父母,
咩湊B經驗都係靠盲摸摸慢慢推斷番黎.

親子王國
(呢個最多香港新手爸爸媽媽最常去的網站我就最like佢既討論區有好多有用的資訊分享)

Johnsonsbaby
(朋友仔推介資訊唔算多不過都值得一睇我定期會去’’嬰兒期’’參考BB的每周發展)


大肚婆網站
(個人推介睇大肚婆食譜”)

下面呢3個網站係用黎BB用品網上購物我就未試過不過大家都可以參考下------“價錢” XD

沒有留言:

張貼留言