2012年12月3日 星期一

懷孕❤育嬰指南-- 圖書篇

雖然網路好方便, 不過點都唔及隨手有本懷孕*育嬰小冊子搵資料咁方便.

所以知道有左Yin BB, 我第一時間都去買左本懷孕*育嬰指南
(如下圖)黎睇.
















(呢本係日本作者 - 竹內正人所寫, 資料好詳盡, 大家可以買黎參考下,

唔會特別推介一定要睇, 因為懷孕育嬰的書, 本本都差唔多,

個人認為最多睇2-3本就夠了 (當然你係勤力mama就另計, 我比較懶 ) )
除此之外, 健康院&醫院都有好多小冊子俾我,

由懷孕去到生B,
我基本上都唔需擔心有咩問題應付唔到.

不過因為我太懶的開係..只係睇住懷孕的資訊,


育嬰的資訊差唔多到Yin B出世前兩星期先睇.

結果…Yin B出世後,


B就錯亂百出><””


奉勸各位準媽媽, BB出世前一定要睇熟埋育嬰資訊,
唔使到時湊B “拿手唔成勢”.

BB出世後先睇就太遲啦, 因為到時你連訓覺的時間都無,


仲點會有時間去睇育嬰小冊子呢.


新手媽媽~ 加油呀

2 則留言:

  1. 日本作者寫的會跟HK唔同嗎??
    [Sandy Chan回覆12/14/2012 16:25:32]我無真正對比過有無咩同..
    我只係係書局隨手拎起睇左ok就買..
    不過我貪佢有好多插圖, 睇起時無咁悶..

    回覆刪除
  2. 我都係睇懷孕資訊多
    育嬰呢PART我反面未開始睇,太懶
    不過就訂左本從0歲開始
    希望唔會太遲,HAHA
    [Sandy Chan回覆12/17/2012 17:50:56]哈哈~依家LITTLEBAL出左世..
    你都有排忙了..有時就睇左d啦..
    加油呀XD

    回覆刪除