2012年12月5日 星期三

婚享~岑漢和律師


最近Y-Blog 係咁俾人投訴有問題,


我係用家, 當然身同感受啦.


之前打”Yin BB 8個月大啦” Blog ,


我重覆打左4次呀..無錯係4!!!!!!!!!!!!!!!


每當我一插入圖片時, 佢就將我打好左的文字delete..


第一次我以為自己禁錯制, 第二次..第三次


到第四次, 我真係火到想打爆部電腦….


只係兩張圖片, 就搞到我死死下.


個日後, 唔知點解又無事囉~真係十萬個為甚麼


所以, 依家我會先係World 打好左留底,  


之後先copyY-Blog,  再有問題都唔使擘大口得個窿.




雖然Y-BlogN咁多個唔好,
Blog友話, Y-Blog最好就係夠local.

由其係搵wedding prepare資料時,


Y-Blog
真係幫我唔少.

好啦~終於番正題
^^



岑漢和律師
睇左唔少Blogger對佢評價都唔錯,

send email問佢, 佢都好快回覆我,


價錢亦都岩我心水,


confirm好證婚場地同時間後,


我就決定左book.


Big day 當日, 佢既服務我都好滿意..(商戶評分, d時間我..遲下會分享)



如果仲未搵到證婚律師的準新娘, 不妨考慮下^^


因為價錢上好似有變動, 所以大家先去下面個網站睇睇再打電話double confirm

http://shumhonwo.blogspot.hk/


以上分享~多謝瀏覽

沒有留言:

張貼留言