2012年12月20日 星期四

婚享~Big Day MUA - Yumi Yo


因為有朋友仔問起我有關Big day 當日MUA,

今次就簡單同大家分享番.

P.S. 如果你係媽咪級Blogger~可直接跳過呢篇Blog文~哈哈!


我學過化妝, 算係半個學徒.

所以揀Big day MUA時多少都會有方向感d.

Yumi Yo

佢係我第一間化妝學校的老師, 不過佢唔係我上堂時的導師.

每次番去練妝時我都會見到佢.

佢為人好nice,即使我化的妝化得唔好,

佢都唔會兜頭第一句就批評.

先講化得好的地方, 最後先同你講有咩要改進, 再鼓勵你!

所以每次化完我都搵佢評妝 XDDDD

要知道, 每一個化妝學徒,信心係好緊要咖!

每一個善意的批評 & 鼓勵,

都係我地進步的原動力.


"簡單就是美" 係Yumi的化妝風格.

好多新娘子都認為,

一世人一次, 點都要靚儘去...

所以唔複雜的妝容唔收貨,

唔誇張的髮型唔收貨.

但婚禮過後,當你睇番相片..

你可能會大叫OMG!!點解自己著成咁 / 扮成咁..

再過多幾年後睇...更加不堪入目.

就連我Big day前去做gel甲的師傅,

佢都話好後悔自己係Big day當日整左個超級sharp 的紫紅色花甲 @@''

依家睇番..超難頂>//<

所以"簡單"先係最百看不討厭,先係最靚.


當日我只係book左兩妝兩頭 (褂 + 婚紗)

晚宴我就叫伴娘幫我將頭花轉左自備的頭飾 (如下圖)


出黎的效果..依然好多人以為我又轉左妝 ^^ 

其實只要妝化得好 & 頭 set 得好 -- long keep

簡單轉下服飾就已經大大唔同!


其實, 每個準新娘,

只要清楚知道自己鐘意咩風格,

搵MUA時就可以節省好多時間.

因為時間係籌辦wedding裡面最重要的,最珍貴,



千祈唔好係無謂的地方諗太耐.

我的經驗係...諗得太耐...最後煩的事仲多. >///<


如果你係鐘意國外wedding 簡單自然妝容的準新娘,

不妨參考以下資料~

Just for sharing, Thx for your look 





MUA Info:






沒有留言:

張貼留言