2012年12月17日 星期一

聖誕禮物 - Round 1

老公同期的朋友仔中,

我算係最早生B的一個.

正因為咁..Yin BB 先可以萬千寵愛在一身.

上個月,

Fanny 契媽送左呢個音樂玩具俾Yin BB.

起初我以為俾BB的聖誕禮物.

點知..上星期,

先收到Yin BB的真正聖誕禮物!!!!

(聖誕老人口水肩 -- 好應節呀 XDD

麵包超人 A.B.C -- 好得意, 不過嫲嫲話成屋都係Yin BB的玩具, 呢個遲d先開俾佢玩

火車頭公仔相簿 -- Fanny 契媽話呢個係送俾我地一家3口, 到時用黎放家庭相 ^^)

仲有, EE送俾Yin BB 的巨型 Bear Bear

舅父仔~你個份呢?!

琴日, Icy 契媽特登入黎我地屋企探Yin BB & 送聖誕禮物俾佢.

(Yin BB : 咩黎咖?)

( Icy 契媽 : 係契媽送俾你的聖誕禮物呀~)

(Yin BB : 好! 等本少爺玩下佢先!) 


( Icy 契媽 : BB~等契媽教你點玩啦..先禁呢個制, 再禁呢個, 跟住就...)

(Yin BB : ........)

幾秒鐘後....

我地都唔知佢喊咩...唔通個玩具咁得人驚?!

最後, Yin Baba出動教Yin BB玩.

不過佢的表情唔多like咁..

到底佢唔like我地教佢玩, 定唔like個玩具?!

過左一陣, Yin BB 終於自己拎起手玩個玩具

懶認真的樣..

之後, 就左禁右禁...

不過...

Yin BB的至愛始終都係食..食..食...(睇下佢個為食樣)

鳴鳴..你真傷Icy 契媽心呀..臭B~

 

沒有留言:

張貼留言